Gå til innhold

Hva koster X-Box 360 til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tror trådstarter at noen her vet svaret på spørsmålet hans? Tror ikke mange av oss her inne er synske.

6215343[/snapback]

Han spør hva folket tror, da må det være tillatt for de som svarer å gjette på en pris slik sett. Personlig tipper jeg det kommer et juletilbud på boksen, vanskelig å tippe pris.

Selvfølgelig. Men uansett er det teit. Ingen kan ha peiling på hva den vil koste! Det går selvfølgelig an å tippe ut i lufta, men hva er nå poenget med det? Det finnes jo ingen grunnlag til å sette opp noen teori om hva prisen kan bli. Det kan være akkurat den samme prisen, det kan plutselig bare være halve prisen, eller kanskje noen forskere finenr ut at X-Box 360 er eksplosjonsfarlig, og alle må trekkes tilbake. INGEN kan vite.

Det kan for eksempel hende at enkelte butikker velger å selge den billig før jul. Ingen kan vite dette, bortsett fra de som gjetter seg til det uten noe grunnlag.

Som en annen her nevnte, Microsoft har ikke sagt noe om noe prisras. De har ikke sagt noe som helst om pris generelt heller, faktisk.

EDIT: Jeg er selvfølgelig ikke sint på trådstarter eller noe slikt. Jeg bare ytrer et poeng. :)

Endret av Hr. Jenssen
Sitter og tenker litt framover her, og har funnet ut at jeg nok kommer til å ønske meg en X-Box 360 til jul, men sånn ca. hva vil den koste da tror dere (premium-pakken)?

6203873[/snapback]

Jeg tipper det samme som nå. Men at man får med et spill på kjøpet (f.eks. PGR3 eller et av de andre spillene som har vært ute en stund).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...