Kadmium Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hei. Jeg har planer om å sette opp en dynamisk nettportal, og skal da bruke ferdig programvare. Valget står altså mellom Joomla, eller Mambo. Noen som har positive/negative erfaringer med noen av disse? Endret 29. mai 2006 av Agressive
uranus Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ville tro at denne posten egner seg bedre under programmering - php/webdesign ? Uansett.. Jeg syns begge systemene har mer enn du trenger. Bedre å lage selv. Men Joomla er vel norsk er det ikke det? Og det i seg selv er en fordel med tanke på støtte osv.
salah Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hva skal systemet brukes til? Bør nok flyttes til webdesign/html/css-kategorien der, da kan du få mye bedre hjelp!
Kadmium Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Ville tro at denne posten egner seg bedre under programmering - php/webdesign ? Uansett.. Jeg syns begge systemene har mer enn du trenger. Bedre å lage selv. Men Joomla er vel norsk er det ikke det? Og det i seg selv er en fordel med tanke på støtte osv. 6199629[/snapback] Vet ikke helt om Joomla er norsk, men man kan i alle fall laste ned norsk språkpakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå