Gå til innhold

Kulturo: 50 Cent kåret til årets låtskriver

Anbefalte innlegg

Skrevet

viser bare hvor LATTERLIG sånne avstemmninger er. har ikke noe med hvor god låtskriver du er, men om du har nådd til Topp 20 listene.

og såvidt jeg vet er vel det meste han har lagd produsert av Dre og Eminem ?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

LarsP: Ja, det er eJay-preg over de. Aff.

zeph: Det skal veldig mye mer til enn å repetere noe i 3-4 minutter for å ha en god beat.

Endret av ehs5
Skrevet

Du burde høre forskjellen på god undergrunnshiphop (gjerne fransk) og på den hiphopen som troner på hitlistene i God Bless America!

Det er ikke lett å lage catchy beat og framføre en rap som har god og riktig flow i forhold til beaten. Mange detaljer ute og går.

Skrevet

vel man kan jo lage en veldig fet og catchy beat på gutterommet bare med eJay eller noe, men Dre er flink til å gjøre det gang på gang, og så har han kanskje litt mere connections og får sluppet det ut på markedet..

Skrevet
huff gir meg nå jeg hehe.. å diskutere musikk er helt umulig...

6217744[/snapback]

Musikk? :!:

Det at 50 Cent vant noe i det hele tatt er tragisk...

Skrevet

Ok, etter litt tenking må jeg i grunn si meg enig.. 50cent fortjener ikke den prisen helt. han skriver ikke de dypeste tekster, men han er ekstremt produserende, kanskje de har brukt dette som argument?

Skrevet
Ok, etter litt tenking må jeg i grunn si meg enig.. 50cent fortjener ikke den prisen helt. han skriver ikke de dypeste tekster, men han er ekstremt produserende, kanskje de har brukt dette som argument?

6229111[/snapback]

Argumentet deres er vel at han har solgt mange CD'er.

• 2 uker senere...
  • Opprett ny...