Gå til innhold

Stort forum - "mine kategorier"


Anbefalte innlegg

Hmm, det virket i Opera og Firefox ja, men ikke i IE hvor jeg prøvde først. Det var derfor jeg lurte på om Ueland kunne legge til noen kategorier der fordi jeg trodde han bare spurte oss om det var et slikt system vi hadde tenkt oss utifra det jeg da så. Mulighet for å legge til/fjerne kategorier på en liste med en neddroppsfunksjon.. Men jeg vurde vel skjønt at ikke Ueland ville gjøre så lite ut av det når han først hadde lansert en beta på det.

 

Men da er det igjen problemer mr. Ueland... Om de ikke blir lagt under sine respektive underkategorier blir det kaos igjen. Ideen er da ikke at underkategorier skal være skjult over hovedkategoriene, men at det er et slags skille mellom dem så vi skjønner: "aha, her ser mine favorittunderkategorier til den hovedkategorien, fordi det er et skille her". Jeg har muligens et forslag på hvordan dette kan løses uten for mye styr og kan muligens vise det senere med bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er jeg helt enig i Strategy-player. en del forumkategorier har litt nondeskrite navn når man ikke kan se hvilken hovedkategori de ligger under. En annen ting er at det ser ut til at alle kategoriene står markert me dingen nye poster til en hver tid. Dette er sikkert bare fordi det er under utvikling så jeg maser ikke, jeg bare påpeker det ;)

 

Btw: det jeg egentlig var ute etter når jeg startet denne tråden var en måte å redusere "nye poster" og "ubesvarte poster" noe vi har sporet helt av på. Jeg bruker disse to hurtiglinkene mye men med forumets voksende størrelse har de totalt mistet sin funkjonalitet. Ubesvarte poster er jo noe som skulle være til hjelp på en slik måte at man kunne luke ut de postene der det ikke var bidratt noe enda hvor noen haddde stilt et spørsmål man kanskje kunne svare på. Slike det er nå så finner jeg stadig spørsmål som er flere dager gamle som ingen har svart på, men som ret og slett drukner i massen. Dersom man har muliget til å luke ut de kategoriene som ikke er relevante så er det mye lettere å hjelpe til :) Jeg tror glatt jeg kunne luket vekk halvparten av treffene som "forpester" disse hurtigsøkene met et lite personlig filter :)

Lenke til kommentar

Ja enig i at en bedre markering av hvilken kategori det ligger under må frem, kjedelig med 6x "Annet" i listen uten noe mer info :)

 

 

Xell:

Planen er å utvide "mitt forum" med siste 24 timer / vis nye innlegg / vis mine innlegg kun for de aktuelle forumene du har valgt, så dette er egentlig bare del 1.

 

The Strategy-player: Jeg har ikke hatt IE tilgjenglig de siste dagene så det vil nok forklare hvorfor ting ikke funker. Har ikke internett hjemme før om litt over en uke så har en liten "påtvungen" ferie om dagen, men satser på å få fikset ting så de funker bedre etterhvert :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ytterligere ting jeg reagerer på er den alfabetiske sorteringen, det jo flott i grunn at det er slik, men jeg vil gjerne ha muligheten til å velge å få det i den rekkefølgen som det er i forumoversikten. Det hadde jeg satt pris på. Gleder meg til du fortsetter på systemet når du er tilbake fra din noe påtvungne ferie, (påtvungen men meget ønsket forresten, eller? :wee: ) noe du vel er snart. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...