Gå til innhold

Catalyst 6.5 klar for nedlasting


Anbefalte innlegg

Selv om ikke ati nå er leder ytelsemessig på linux så begynner jo driverne deres å bli såpass brukbare at det ikke lenger er et mareritt å instalere på en linux distro.

 

Selvsagt så kan vi sette fokus på den lavere ytelsen, men for de fleste av oss som er gamere så vil vi jo uansett bruke Windows XP for denne delen og Linux for lek & moro eller mer seriøst arbeide.

 

Kjekt å se at linux får stadig flere muligheter.

 

 

Noen som har testet 6.5 medd Adaptiv Kantutjevning på X800 serien med kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann. har ike så mye peil på slike drivere, men vil dette øke ytelsen på x1400 kortet min når jeg spiller BF2? blir spillet no glattere?

 

mvh

kas

 

Edit: fikk ikke instalert driverene en gang jeg. fikk bare ERROR :-(

Endret av kas86
Lenke til kommentar
Selvfølgelig, de gamle driverne må bort før man hiver inn de nye.

6183571[/snapback]

 

Selvfølgelig? Normalt er det jo bare å kjøre setup på den nye versjonen, så installeres den nye drieveren. Jeg har aldri hatt behov for å ta vekk den gamle versjonen først.

Lenke til kommentar

6183571[/snapback]

 

Selvfølgelig? Normalt er det jo bare å kjøre setup på den nye versjonen, så installeres den nye drieveren. Jeg har aldri hatt behov for å ta vekk den gamle versjonen først.

6187954[/snapback]

anbefales selv av ATI, i legg til fjern programmer er det egen logo for det, fjerner da alle progz+driverne... de mest ihuga folka (me incl) bruker driver cleaner i tillegg...

Lenke til kommentar

Det hjelper å kjøre Drivercleaner ja. Om du oppgraderer pga ytelse ville jeg absolutt fjernet alle spor av de forrige driverne først.

 

Det blir som å installere XP uten å formatere, eller noe i den duren..

 

OT: Ivanp, du må fjerne den ene backslash'en i den første quote-koden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...