Gå til innhold

Minnemoduler i kamuflasjefarge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bedre trend dette en det der strømkrevende trenden om at man skal ha lys og uv på minne brikker? ;)

personlig tipper jeg at AMD blir første ut me uv-lys intigrert på prossessoren ;)

:tease:

Skrevet

Genialt for de som har en jungel avb kabler og dill og dall i kabinettet!

Selv ser jeg ikke nytteverdien.

ATWindsor: Har ikke du pleksikabinett med masse uv og greier a?

Skrevet (endret)

"Ifølge OCZ er det spillere som er hovedmålgruppen - sikkert naturlig, all den tid spillere er avhengig av at minnemodulene deres går i ett med skogsterreng."

Haha, genialt :tumbsupp:

Endret av BrAtTeRn
Skrevet

haha.. noe så lattelig. Hva skal man med jungel-kamuflasje i PCen? Skjule minnebrikkene fra alle virusene som ferdes i PCen på jakt etter et sted å bo? :p

Men hvis det ikke øker prisen eller går ut over andre ting gjør det sikkert ikke noe skade å ha de der.

Skrevet

Ja kanskje det er på tide med vegetasjon inne i pcen? Med tanke på varmen til P4-cpuer så blir det nok ypperlig til frukt. Og siden minnebrikkene har kamuflasjemønster så kan det bli riktig pent.

Skrevet

Morsomt... Kanskje OCZ tenker pa at hvis vi tilfeldigvis befinner oss midt i en krigssone med pc'en sa trenger RAM-brikkene kamuflasje, ellers blir de skutt pa hehehe...

Ok, mer on topic...

Hva er vitsen med dette? Kanskje de begynner med kunstige diamanter og krom? Sann skikkelig bling-bling RAM med spinners og hele pakken.

Det ville vaert fett det (ler)

Skrevet

Jeg sitter fortsatt og venter på RAM med innebygget mp3 spiller, urettferdig at flash brikker har det og ikke rammen :tease:

Skrevet

Hva skal man med blå eller hvite hovedkort?

For dere som synes disse er unødvendig designet og spør om "skjule seg i skogen" etc. En farge må ting ha, og ved å gi de kamuflasje farger har OCZ klart å skille seg ut fra standard brikker selv om brikkene i seg selv ikke har noe ekstra funksjon. PR stunt :p

Skrevet
Jeg sitter fortsatt og venter på RAM med innebygget mp3 spiller, urettferdig at flash brikker har det og ikke rammen  :tease:

6181682[/snapback]

Kjedelig at all musikken forsvinner hver gang man skrur av "spilleren", da... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...