Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

du får kjendis status som rundbrenneren delux..så jentene gir opp og bryr seg heller om våres suverene vennskap ;)

jeg vil ha en hund i byen som ikke dør ut

Endret av xitto
Skrevet

det får du..men tilfeeeldigvis ble det plasert rundt villaen min...med fine elver og nydelig natur..så kommer det maaange og besøker meg (ikke pga jeg er ordfører ;) )

jeg ønsker at det var fjell i landet..men ikke oppå eller vedsiden av villaen min

Skrevet (endret)

du får en stooooor elv som er 10 000 meter dyp og trengs en 4 timers båt tur for og komme rundt/over

jeg ønsker et bilde+kart over landet

Endret av xitto
Skrevet

varmen smelter legodelene

jeg vil ha en stooooor fotball arena hvor vi tre (potetgullmannen,camping carl/xitto) er hoved sjefer over..og det skal arangsjeres VM/EM der veeert år uten trekning..og den skal vere fin

Skrevet (endret)

kaj kaj...hmm...jeg vil at camper ville skal ha veeeerdens største spill messe som overgår og til slutt settes sammens med E3 messa..og vi tre blir ledere

bedre? :)

Endret av xitto
Skrevet (endret)

ja men jeg stikker og legger meg nå..natta

btw: Football will never be forgotten! (sux i engelsk :p )

Endret av xitto
Skrevet
ok men siden du er her kan du vel komme på gabbly

jeg vil at all fotball i verden blir glemt

6410255[/snapback]

Fotball blir glemt, men så blir det funnet opp på nytt, og alle liker det untatt meg :)

Vil at kinobiletter skal bli gratis. Og bensin

Skrevet (endret)

Kinobilletter blir gratis, men Drammen får monopol på kinoer i norge.

Bensin blir og gratis, synd at de bare lager elbiler nå.

Jeg ønsker at quart blir så bra at jeg ikke kan gå på 2 uker, også ønsker jeg å treffe kule folk, gjerne rastas.

Endret av tørrfisk
Skrevet
Kinobilletter blir gratis, men Drammen får monopol på kinoer i norge.

Bensin blir og gratis, synd at de bare lager elbiler nå.

Jeg ønsker at quart blir så bra at jeg ikke kan gå på 2 uker, også ønsker jeg å treffe kule folk, gjerne rastas.

6410388[/snapback]

Du får det kult, men siden du røkte gress, er du i fengsel resten av Quarten.(du fikk vært der to dager(no offence))

Jeg ønsker meg en Mrmus som kan fortelle vitser dagen lang...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...