torandres7 Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har nettopp sota alle rutene på bilen min, men så har jeg fått noe rifter i filmen. Så da lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for at det skal bli bra igjen utenom å legge på filmen på nytt? Hva med svart teip eller tusj??
Marvil Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Tape vil nok kunne sees, med mindre du klarer å kutte helt nøyaktig, og har tape med samma lysinnslipp som sotfilmen.. Tusj er nok det dummeste du kan gjøre..
PerB Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Alle ruter? Omfatter dette frontrute og sideruter foran? Vær klar over at dette ikke er tillatt og kan medføre avskiltning evt. regress fra forsikringsselskap vhis du er utsatt for ulykke (dvs at at forsikringsselskapet går på deg for å dekke skadeutbetaling).
ReVolvolution Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Sote på nytt. Filmen vil etter tid løsne, og bli ujevn. Legg ny solfilm på ruten og pass på at du ikkje får noe knekk på folien.
torandres7 Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Tok og fjerna sotinga på siderutene foran fordi det ikke blei noe bra, så nå har jeg bare siderutene bak og det får holde så lenge. Er jo tross alt lovlig det da. Ikke noe soting av frontruta nei, ett sted går grensa, men har rullgardin på bakruta da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå