Gå til innhold

Album som fortjener 6 etter 2000


Anbefalte innlegg

Coldplay har bare gitt ut tre album, og de har utviklet seg fra A Rush of Blood.. til X&Y, mener nå jeg.

6223811[/snapback]

dersom du snakker om negativ utvikling skal jeg si meg enig...x&y er (i mine øyne) et fullstendig håpløst album.

6223927[/snapback]

 

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oysterhead coveret var så forbanna fett at jeg må sjekke det ut.  :D

6239087[/snapback]

 

falk ikke helt i smak her i gården.

det nærmeste jeg kommer glamusikk om dagen er gammel enslaved og Nomansland.

 

men enda ei skive jeg mener fortjener 6'ern:

 

Red Harvest - Cold Dark Matter

red-harvest-cold-dark.jpg

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar
Ingen grunn til å hisse seg opp av den grunn, men terningkast 6 skal jo være kremen av kremen.

6287403[/snapback]

ikke nødvendigvis. terningkast 6 kan like gjerne gis til den beste sjettedelen av alle plater man har hørt. din bruk av begrepet er ikke nødvendigvis den eneste riktige :]

Lenke til kommentar

Skuffet over at ingen har nevnt Norah Jones' "Come away with me" enda. Et av de enste albumene jeg har hørt i filler, som fremdeles får det til å gå kaldt ned over rygggraden, hver gang, like forbanna. Å, gud, jeg elsker den plata:

 

BNC-5004LG.jpg

 

(Dessuten har albumet 1337 customer reviews på amazon.com. Tilfeldig? Neppe. Jeg rister min kasse.)

Lenke til kommentar
Må si det er synd det var så mange 6-ere ute og går.

SYND? Det betyr jo bare at folk synes det lages bra musikk. :ermm:

6287350[/snapback]

Ingen grunn til å hisse seg opp av den grunn, men terningkast 6 skal jo være kremen av kremen.

6287403[/snapback]

Jepp, kremen av kremen. Jeg har sikkert hørt 5000++ plater som er gitt ut etter år 2000, da synes jeg 15-20 plater faller under kategorien glasur.

Lenke til kommentar
5000 plater etter år 2000 (nesten 3 album hver eneste dag grovt regnet)? Da må du ha hørt gjennom utrolig mange timer med møkk... hehe!

6292016[/snapback]

Det var kanskje et litt raskt overslag, men poenget er fremdeles det samme. Jeg har i allefall over 8000 album på datamaskinen hvor 60-70% er fra 2000->. ;)

 

Og ja, det er mye dritt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...