Gå til innhold

Har Rockstar skutt gullfuglen igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge forskjellige forum så skal dette være bortimot tidenes mest intense live spill.

 

Kikket litt på Spillmagasinet(TV2) i går og de hadde en lengre reportasje om Table Tennis. Jeg har sett fram til dette spillet en stund nå, og det pirrer ikke mindre i kroppen nå, etter at gutta i programmet hadde bare lovord å si om spillet.

 

Her er en link til IGN sin video review av spillet. Mange kule lange rallys der.

 

 

http://uk.media.xbox360.ign.com/media/815/815145/vids_1.html

Lenke til kommentar
Jeg har inntrykk av at Eurogamer er ganske strenge så en 9'er der henger høyt. Dette er et absolutt "må ha" spill for min del. Har alltid vært glad i tennisspill og er jo glad i å spille bordtennis, så dette bør bli knallgøy.

6167528[/snapback]

Ja, jeg føler de ligger på omtrent samme nivået som gamer.no (det riktige nivået IMO). Mens spill anmeldt av GameSpot, IGN o.l. blir sett på som mer eller mindre en flopp hvis de får under 8.0, er 8 en veldig god karakter hos både Gamer og Eurogamer.

Lenke til kommentar
Hmm, håpar verkeleg det kjem versjonar for dei andre konsollane etter kvart.

 

Viss ikkje, må eg berre gratulere Xbox 360-gjengen med den første tittelen eg verkeleg misunnar dei. :)

 

Kay

6171556[/snapback]

Dette ble først annonsert på IGN, og alt som ble sagt på forhånd var at det ble utviklet av Rockstar, og at det var 360-eksklusivt.

 

Var mange oppgitte Xbox-fans da det ble kjent at det var et bordtennisspill, og ikke et nytt GTA e.l. som ble vist fram :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...