Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror de fleste skjønner at folk som røyker, nettopp røyker fordi de er blitt avhengige. Ikke fordi det er "kult".

Er du så sikker på det? Jeg går i 10. klasse og de fleste i klassen min som røyker, røyker fordi "det er kult".

Skrevet

Da jeg røykte i tiende klasse gjorde jeg det jeg kunne for å skjule det for klassen min, selv om folka mine visste det. O_o

Så det hadde lite med kulhet å gjøre.

Skrevet (endret)
Alle under 18 som røyker er tapere og gjør det kun fordi de tror det er så utrolig kult.

Alle over 18 er bare dumme...

Right on! Det samme gjelder forresten alle som drikker alkohol og spiser usunn mat.

Endret av Skarstad
Skrevet
Da jeg røykte i tiende klasse gjorde jeg det jeg kunne for å skjule det for klassen min, selv om folka mine visste det. O_o

I min klasse drar de opp røyk så fort læreren går ut av klassen. Ikke for å røyke, men for å vise. De snakker om det i timen og det LUKTER røyk overalt. Jeg for min skyld har mye morro med å fortelle de om farene ved røyking og hvor ekkelt de lukter. :!:

Skrevet (endret)

Hva er det da? Ingen tvang deg vel til å røyke?

Det verste jeg synes med røykere (da hovedsaklig unge røykere), er at de pusher på andre folk for at de også skal bli avhengige.

(edit: rettet opp skriveleifer)

Endret av Slurt-is
Skrevet

Å nei, å røyke var mitt valg, og jeg syntes det var godt. Livskvalitet over -kvantitet. Og det ville aldri falt meg inn å tvinge noen til å røyke. Selvsagt sier man på tull "Lyst på?" til ikke-røykere, men det er bare for moro O__o

Men jeg ville ikke eksponere meg til klassen min. For de var liksom anti-røyk hele gjengen.

Skrevet
Mr.Olsen: Alle som kommer med sånne uttalelser er fanatiske, kristne anti-røykere, og fjortisser. :)

Hvis du skal generalisere kan faen jeg og.

Liker bare ikke lukten jeg. Mamma hadde 2 års jubileum i høst, røykfri...

Nå skjenner jeg lukta godt, og hater det...

Skrevet

At det står "Feeds (1)" i Opera nå. Men ingen av feedene mine har noen nye inlegg. Det er nok fra en jeg slettet, og jeg kan slette den lett hvis jeg går til å vise alle feedene mine. Men jeg kommer ikke dit, river meg i året av det likke 1-tallet.

Skrevet

I min klasse drar de opp røyk så fort læreren går ut av klassen. Ikke for å røyke, men for å vise. De snakker om det i timen og det LUKTER røyk overalt. Jeg for min skyld har mye morro med å fortelle de om farene ved røyking og hvor ekkelt de lukter. :!:

Freakin' losers! (Dette var da min subjektive mening).

Et annet argument for ikke å røyke er jo at du ender opp med å stinke som faen. (Dette var muligens nevnt lenger oppe). Hender ofte at jeg, på skolen, går bak folk som røyker hyppig, og dermed også lukter noe hinsides. Lukta brenner seg inn i klær og kropp uten like.

Skrevet
Det er da gøy med røykere. Du er alltid raskere enn de i gymen.

Tror du overdriver effekten røyk har på folks utholdenhet.

Var vel mer ment som en "morsom kommentar". :)

Skrevet

Jeg synest det er synd å se de i klassen som har begynnt med røyking så tidlig. De gikk på fotball og var spreke folk, nå er det bare røyking og festing som gjelder.

Snakker om røykerne i klassen. Ikke generellt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...