Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blakket meg ut på ny TV igår. Etter det har jeg sett Forrest Gump og Saving Private Ryan til 39 kr stk. I tillegg har play.com masse filmer til 30-50 kr som jeg har lyst å bestille, men har ikke råd. Har sinnsykt lyst å kjøpe meg Satantango, men har jo ikke råd. Det er så irriterende å ha lite penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
at ps3en min akkurat klikka :realmad:

Klikka? Kan du beskrive det nærmere?

låste seg! fikk ikke gjort noe :(

Måtte reise meg opp av senga og slå den av :(

Skrevet

:roll:

Jeg irriterer meg fortsatt over at vannrørene her er fryst.

Oppvask blir et lite hakk vanskeligere når man må koke opp vannet først. I tillegg til personlig hygiene. Sto å dusja i 3 grader varmt vann istad. Brr.

Skrevet

Stakkars deg da! Måtte du faktisk reise deg fysisk opp og bevege noen muskler for å skru den av? :dribble: Skandale! :ohmy:

Irriterer meg over den bortskjemte halvsøstra mi som trur hu er bedre enn alle andre. Skal ha alt og alle til å gjøre ting for'a men det er jo ikke snakk om at hun gidder når det kommer til henne

Skrevet

Stakkars deg da! Måtte du faktisk reise deg fysisk opp og bevege noen muskler for å skru den av? :dribble: Skandale! :ohmy:

Irriterer meg over den bortskjemte halvsøstra mi som trur hu er bedre enn alle andre. Skal ha alt og alle til å gjøre ting for'a men det er jo ikke snakk om at hun gidder når det kommer til henne

Ja, jeg har det ikke lett :(

Skrevet
DNFK er stengt :(

Livet ditt er meningsløst, mener du?

Nei, men ditt innlegg irriterer meg mer..

I smell personangrep

Hehe. Unnskyld. Kunne lagt til en smiley der, så det ikke virka så alvorlig :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...