wil Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hei. Har en laptop som heter HP Omnibook Xe3. Den kjører dualboot Windows 2000 Pro Eng og Slackware 10.2 Problemet er at i Windows er det ustabil lyd på headsettet mitt. Får så godt som aldri lyd på begge ørene, bare på det ene, men i Slackware fungerer det hele tia. Jeg lurer litt på hva som kan være galt her. Bruker Winamp 2.95 i Windows og XMMS 2.10 i Slackware. noen som har tips om hva det kan være?
b21a Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Og du har sjekket kabelen til headsettet ? Kan jo være du har en begynnende kortsluttning et sted. Prøv å rikle på ledningen når du får feilen. (kan jo også være at du har for lite minne/systemresursser for å høre musikk mens du gjør annet på maskinen) Hvilken Windows versjon bruker du?
Trynemjoel Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Og du har sjekket kabelen til headsettet ? Kan jo være du har en begynnende kortsluttning et sted. Prøv å rikle på ledningen når du får feilen. (kan jo også være at du har for lite minne/systemresursser for å høre musikk mens du gjør annet på maskinen) Hvilken Windows versjon bruker du? 6167895[/snapback] Uhm... Han sier hvilken windowsversjon han bruker i sin post. Han sier også at lyden er fint i linux som utelukker brudd på ledningen. Fordel å lese tråden du besvarer Prøv å installere driverene som som oftest følger med på CD. Fra min erfaring bruker som oftest laptops serdeles sære drivere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå