Gå til innhold

Ustabil Lyd på Windows med ikke i Linux?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en laptop som heter HP Omnibook Xe3. Den kjører dualboot Windows 2000 Pro Eng og Slackware 10.2 Problemet er at i Windows er det ustabil lyd på headsettet mitt. Får så godt som aldri lyd på begge ørene, bare på det ene, men i Slackware fungerer det hele tia. Jeg lurer litt på hva som kan være galt her. Bruker Winamp 2.95 i Windows og XMMS 2.10 i Slackware.

noen som har tips om hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du har sjekket kabelen til headsettet ?

Kan jo være du har en begynnende kortsluttning et sted. Prøv å rikle på ledningen når du får feilen. (kan jo også være at du har for lite minne/systemresursser for å høre musikk mens du gjør annet på maskinen)

Hvilken Windows versjon bruker du?

Skrevet
Og du har sjekket kabelen til headsettet ?

Kan jo være du har en begynnende kortsluttning et sted. Prøv å rikle på ledningen når du får feilen. (kan jo også være at du har for lite minne/systemresursser for å høre musikk mens du gjør annet på maskinen)

Hvilken Windows versjon bruker du?

6167895[/snapback]

Uhm... Han sier hvilken windowsversjon han bruker i sin post. Han sier også at lyden er fint i linux som utelukker brudd på ledningen. Fordel å lese tråden du besvarer :p

Prøv å installere driverene som som oftest følger med på CD. Fra min erfaring bruker som oftest laptops serdeles sære drivere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...