Gå til innhold

Abtronic - Sprøyt eller funker det?


Anbefalte innlegg

Hei Mitt navn er martin.. jeg er 21 år gammel og har solgt AbTronic i en god stund nå. Jeg vil veldig gjerne at dere tror dette ikke er bullshit, for jo mer folk kjøper, jo mer penger får jeg.

 

I dette avsnittet kommer jeg med en folkelig "vitenskapelig" forklaring av hva slags effekt apparatet har - den har omtrent like mye troverdighet som NgZ hadde da han hevdet at den mugne ostebiten i kjøleskapet hans var et biologiprosjekt i norgeshistoriemodulen. Samfunnsfag er i endring dere, akkurat som treningsmetodene.

 

I dette avsnittet skal jeg fortelle dere hvordan produktet virker, og at jeg akkurat nå bruker det, og at det får det til å riste i en av mine kropsdeler. Tihi! :D Du ser selvfølgelig ikke forandringen med en gang.  Men det er klart - like radikale endringer som kjøleskapsostebiologiprosjektet til NgZ vil dere nok aldri se. Og nei, glem det, det skal dere ikke få vite. Dere ser faktisk endringene azz. Masse mugg lizzm, nei jeg mente muskler.

 

Her bare gjentar jeg merkenavnet dere, slik at dere husker det. I tillegg slenger jeg selvfølgelig på prisen. Ikke for å markedsføre noe med navn og pris da seff lizm, men bare for morro skyld, hva? ;) Jeg avslutter dessuten med positve smileys og utropstegn, så dere ikke kan være i tvilø om at dette er bra! :D  :thumbup:

8750088[/snapback]

Sorry og skuffe dere folkens, men denne tilfeldigvis nyregistrerte karen lyver. Det var ikke et biologiprosjekt jeg hadde i kjøleskapet. Jeg hadde rett og slett ikke giddet å kaste den. Akkurat som "martin" ikke blir muskuløs og flott av å ha på seg en deformert vibrator dersom han ikke gidder og trene. Men det var et godt forsøk hva? Mer troverdig enn biologiforsøksløgnen min i det minste. Jeg synes allikevel nesten han skal få poeng for at han gadd og melde seg inn her bare for å komme med en sånn åpenbar løgn i håp om at noen gikk på den. Hva med dere? Poll anyone? Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg heter Jan og er 30 år. Da jeg så Abtronic på TV, tenkte jeg: "Dette må være tull, ingen produkt i den prisklassen kan gi sånne reultater på så kort tid". Alikevel, nysgjerrig som jeg var, bestilte jeg én Abtronic og fikk med et treningsprogram og en flaske bilshampo som hurtig-svar-premie.

 

Etter å ha prøvd denne i kun ti dager, 5 minutter hver gang, ble jeg meget overrasket. Det funker faktisk! Helt utrolig! Nå slipper jeg å svette og bruke tid på treningssenter (svart-hvitt-bilde av en tjukk mann som trener feil og har et surt ansiktsuttrykk), nå har jeg et komplett treningssenter som jeg kan ta med meg over alt - og den får til og med plass under sengen.

 

Jeg vil anbefale alle som ikke har tid til trening i en ellers hektisk hverdag til å bestille dette produktet. Det funker faktisk!

 

(Bilde av en veltrent og solbrun mann med modelkone, på en strand på Hawaii, kun 10 dager etter svart-hvitt-bildet. Bruker dere Abtronic blir dere som ham.)

 

Nå kan jeg virkelig møte badesesongen med glede.

 

(En skuespiller i hvit frakk og briller viser frem noen spenstige grafer og diagramer som vanlig dødelige ikke forstår, slik at vi forstår hvordan dette teknologiske vidunderet virker. Det at vi ikke fortår det, gjør ingenting. Han er jo lege, han vet best.)

_____

 

Men fra spøk til Halvor:

 

Hvorfor kan ikke folk bare trene?

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke folk bare trene?

8754432[/snapback]

for da må vi bevege oss! :no:

8761881[/snapback]

Da fortjener dere heller ikke det man får ved å trene. Sitte på raua blir man feit av, og feite folk som er feite pga de bare eter fett og sitter på raua har jeg ikke mye til overs for. Men folk som er feite pga de er "født sånn" får bare være sånn. Andre kan trene for å ikke bli feite.

Lenke til kommentar

Etter min erfaring er slike treningsapparater bare noe tull.

 

Det jeg selv har erfart er at den beste veien til bra kropp (selv om jeg ikke har det) er god gammeldags trening. Vekter og kondisjon.

Det er synd men sant.

Skal man få et bra resultat må tre ting være til stedet:

 

Motivasjon

Dere som har trent mer enn et par ganger i livet deres har sikkert merket det.

Tankene om å gi seg kommer... du vil gå av den J**la løpemølla, legge fra deg vektene, IKKE ET SETT TIL! Melkesyra sprenger!

Der kommer motivasjonen inn!

Tenk på resualtatet du vil oppnå med tiden, tenk på hvor godt det er å se progresjon i din egen trening.

Jeg bruker gjerne å høre på musikk fra linkin park, eller for å si det sånn: jeg MÅ ha linkin park i øra når jeg trener for å pushe meg selv maks.

 

Riktig kosthold

Det nytter ikke å arbeide 2timer hardt på gymmen hvis neste stopp er kebabsjappa eller BurgerKing.

Riktig kosthold gir kroppen midler til restitusjon og vidre byggelse av kroppen samt energi til å møte morgendagens trening og utfordringer.

 

Fornuftig treningsprogram

Å ha et treningsprogram som er rettet mot dine ønsker og mål er også (som alt annet nevnt) viktig.

Vil du bygge store og kraftige muskler (også kalt bulking) nytter det ikke med 30repetisjoner i skråbenk med manualer som veier 10kg.

Da må du ned i mindre repetisjoner og mere kilo (sikkert noen uenige men ikke ta den diskusjonen nå).

 

Som du ser her så må alle disse tre faktorene ligge på plass for å få noe ut av treningen.

 

Enten ta dette til dere eller blås i det.

Mange har sikkert masse andre meninger men jeg ville bare gi dere mitt utgangspunkt og min "ideologi" hvis man kan kalle det det.

Jeg har trent selv i 2måneder nå og ser progresjon, dette gir meg vidre motivasjon til å stå på.

 

MEN HUSK.

Du skal legge ned litt blod,svette og tårer i hvis du vil virkelig oppnå noe.

Lenke til kommentar
Riktig kosthold

Det nytter ikke å arbeide 2timer hardt på gymmen hvis neste stopp er kebabsjappa eller BurgerKing.

8762065[/snapback]

For noe tull.

 

Hvis alternativene er bil ned til Burger King, eller sykkel ned til Burger King er det klart av syklinga er sunnere.

8764730[/snapback]

Så sant, bedre å trene litt før burgern enn sofan før burgern.

Lenke til kommentar
Riktig kosthold

Det nytter ikke å arbeide 2timer hardt på gymmen hvis neste stopp er kebabsjappa eller BurgerKing.

8762065[/snapback]

For noe tull.

 

Hvis alternativene er bil ned til Burger King, eller sykkel ned til Burger King er det klart av syklinga er sunnere.

8764730[/snapback]

 

Enig med deg der, men ikke hvis du vil oppnå et godt resultat da(det jeg mente med hele inlegger)... er ikke akurat helsekost de serverer der...

 

Du kan nok trene mye og spise på mc'ern\BK men du vil ikke oppnå noe godt resultat og du vil desuten ikke få i deg nok\riktig næringstoffer før\etter trening hvis du velger fastfood.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

var veldig mye useriøst i denne tråden.

men nå har jeg kjøpt dette vidunderapparatet....

mest for nyskjerrighetens skyld egentlig....

 

har ikke noe serlig tro på at musklene blir noe serlig sterkere, men når musklene er aktiv forbrennes energi/fett.....

og musklene ER aktiv med dette....

 

jeg er per i dag 183cm og 107kg= overvektig

 

så for vi se da om litt av fettet forsvinner....

 

wish me luck;)

Lenke til kommentar

Prøvde selv et lignende produkt på Norway Cup. Det var dog mye mer «proffesjonelt». Det ble markedsført som et apparat som gjorde musklene myke igjen etter trening, eller hvis du har stiv nakke etc.

Det funket ihvertfall, og siden det var mulig å stille styrken på 'støtene' var det skikkelig behagelig :) Fikk ikke høre noe om at det var et slankeapparat.

'

Lenke til kommentar

Det folk som oftest ikke helt forstår er hvor kort tid det faktisk tar å komme i form! Jeg f.eks hadde aldri sett på en treningsmaskin eller i hele tatt tenkt å å holde meg i form. Helt til jeg begynte å sykle på jobb. For dere som bor i Trondheim, så sykler jeg fra Buran/Lade til Lerkendal hver dag, til og fra. Ikke det at det er så vanvittig selv om det er et ganske godt stykke. Jeg merket forskjellen etter bare et par dager altså! Og etter en uke eller to så var kondisen min doblet minst. Nå løper jeg opp trappa til leiligheten (4.etasje) uten problemer. Blir aldri klar og sliten av å gå (bortsett fra i anklene) og melkesyre merker jeg kun når jeg ordentlig presser meg selv når jeg sykler. Mer skal faktisk ikke til! Og det må folk lære å forstå! :)

 

Edit: Nå er det et par-tre måneder siden jeg begynte å jobbe der jeg gjør og jeg er i utrolig god form! Må begynne å trene armene også nå siden låra har vokst ganske så mye! :lol:

Endret av Randy Sledgehammer
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Eg sjøl er veldig glad i trening og trener 4 gongar i veka. Er student, så blir ikkje alltid eg får tid til å lage sunne måltid ala kylling og ris, grønnsaker osv... Helt vanlig Ola Nordman i studentversjonen altso :)

 

Fikk ABtronic til jul av dama mi og hadde det jo ganske så morsomt med å feste den dei fleste plassar på både meg sjøl, familien osv... (og nei ikkje i fyfy soner!)

Men eg var og 100 % innstilt på at ditta var noke tull. Har gått idrettslinje så kan en del anatomi og korleis muskla fungera på sett og vis.

 

Men tilbake til saka; eg har no over en 3 vekers periode brukt abtronic kun for å eksprimentere. Eg har ikkje trent mage på noke som helst anna måte, men ser altso litt resultater! Og då meina eg LITT, ikkje revolusjonerande, men litt resultat. Magen har blitt strammare enkelt og greit...

 

Bruker btw programmet "ironman" og har jevnlig økt styrke og antal runder på kver del av magen.

 

Konklusjon: Det er ikkje svindel, det er et apparat som virker på sett og vis... men best resultat får du nok av skikkelig trening.

 

Eg skal fortsette 2 veker til og komme med tilbakemeldinger om vidare resultat om det er interesse :)

Lenke til kommentar
Link

Det å ha et apparat som trekker og slipper musklene, kan det gjøre sånn at du mister underhudsfettet og får vaskebrettmage? Eller er dette bare tull ?

 

Kroppen fungerer ikke slik. Mange tror at ved å trene en del av kroppen vil fettet i nærheten minke. Det er ingen studier til å støtter dette.

 

Hvor bra dette er til å trene magemusklene kan jeg ikke si, men musklene trenger "full range of motion" for å få bli brukbare og effektive. Desuten er ikke magemusklene laget for å skape bevegelse, men å forhindre uønsket bevegelse.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
var veldig mye useriøst i denne tråden.

men nå har jeg kjøpt dette vidunderapparatet....

mest for nyskjerrighetens skyld egentlig....

 

har ikke noe serlig tro på at musklene blir noe serlig sterkere, men når musklene er aktiv forbrennes energi/fett.....

og musklene ER aktiv med dette....

 

jeg er per i dag 183cm og 107kg= overvektig

 

så for vi se da om litt av fettet forsvinner....

 

wish me luck;)

 

ja,kor det gjikk?

Lenke til kommentar

Så akkurat reklame på tv for dette produktet og googlet meg fram til denne tråden. Man må jo nesten le litt. Solbrune topptrente kropper i fantastiske omgivelser som bruker abtronic på den ene siden, og bleikfeite slappinger i sort/hvitt som ikke gjør det på den andre siden. Skikkelig snake oil dette greia der. Latterlig.

 

Nei, det er nok skikkelig trening som er svaret for å oppnå det som reklamen hevder at apparatet skal gi deg "gratis". Og riktig kosthold og hvile utgjør sikkert 70% av det som skal til for å oppnå resultater.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Riktig kosthold

Det nytter ikke å arbeide 2timer hardt på gymmen hvis neste stopp er kebabsjappa eller BurgerKing.

 

Hva er så usunt med en burger og salat? Eller kebabkjøtt og salat? Man er ikke nødt til å kline på med ost på burgern, eller å bade bab'en i dressing!

 

En bekjent har gått ned over 30kg på å spise bacon, bab middager(uten pommes frittes og dressing naturligvis) osv..

Er ikke fett man blir feit av! Low carb dietter funker fjell!

 

Man kan i utgangspunktet spise akkurat det man vil, uten å legge på seg! Man kan spise sjokolade hver eneste dag, men det gjelder å begrense seg! Spiser man sunn og næringsrik mat, men unner seg 1-3 sjokoladebiter om dagen så gjør det absolutt ingen ting! Det er heller bra og positivt hvis man er glad i godis fra før, fremfor å kutte ut sukker og godteri helt, fordi da kommer gjerne disse "godterushene" hvor man kjøper masse pottis eller sjokolade og trøkker trynet fult! ;)

 

Man får jo ikke magemuskler og tynnere mage av sit ups, eneste sit ups er godt for er å fjerne underhudsfett og å styrke magen minimalt hvis det gjøres riktig! Men i 8 av 10 tilfeller utføres sit ups på måter som ikke gir resultater, og som ikke er bra for ryggen!

 

Alltid lurt på hvordan disse produktene er selv, men ikke f.. om jeg gidder å bruke 1200kr på noe som mest sannsynlig funker mest som muskelavslapping-\massasjeapparat! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...