Gå til innhold

hw.no trenger bedre test pc


Anbefalte innlegg

Hovedkort MSI K7T266 Pro2 (VIA KT266A)

Prosessor AMD Athlon XP 2100+

CPU-kjøler ThermalTake SilentViking

RAM 256 MB Apacer DDR SDRAM CAS2

Skjermkort Club3D Radeon 9700 Pro

Harddisk Seagate Barracuda 60 GB 7200 rpm

 

dette er hva hw.no har brukt på en av de siste testene. jeg vet dette er en bra data, og det er ca det som er det mest vanlige å ha. men bør de ikke ha litt bedre data så de får max ytelse ut av f.eks Club3D Radeon 9700 Pro??

 

ellers så synes jeg de gjør en utrulig bra jobb :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg må si det er litt forskjel fra den CPU en hw.no

har nå og den xp prosessorn de har testet nå!

f.eks på testen av xp2800 har de fått 3000 mer på 3dmark2001se enn på den de har nå!

men jeg må si meg litt enig i att det er teit om de kjøper en vidundermaskin som koster 20000-30000 for da kan de flest ikke få godt nok grunnlag for å kjøpe det produktet selv! så sårry att jeg lagde dette forume. jeg tar det tilbake att hw.no trenger ny testmaskin! :smile:

Lenke til kommentar

poenget er at når de tester skjermkort på den maskinen de har idag ser man ikke noe forskjell på skjermkortene fordi cpu'n er så treg, det er kanskje ok å vite at det ikke hjelper å kjøpe et radeon9700 kort framfor gf4 ti4600 på en slik maskin, men man er jo gjerne interessert i om skjermkortet kan brukes i neste generasjon maskin :wink:

 

sagt på en annen måte. når de tester skjermkort er jeg interessert i hvor kjappt skjermkortet er.

 

når de tester cpu er jeg interessert i hvor kjapp cpu'n er

 

etc...

 

at de tester med litt eldre hardware i tillegg er/hadde vært et stort pluss, men ikke alene :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...