Gå til innhold

Filmer på pc'en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rippa noen dvd'er inn på pc'en (sikkerhetskopi - faktisk lov i Norge :w00t: ), men stussa litt da jeg skulle se filmen etterpå fra harddisken; det var ikke en videofil, men flere delt opp etter filmens kapitler osv. Dette er utrolig kjipt! Går det ikke ann å ordne det slik at man kan klikke på en fil/ikon, istedenfor og måtte dra musa over en haug med filer - jævlig irriterene ass :thumbdown::mad: !

Hjelp, PLEASE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for det første, så tror eg ikkje det at du har lovlig (min sak)

MEN, siden du sier selv at du har tatt sikkerhetskopi av filmen din kan eg hjelpe deg..

Hvilke type filer er filmen delt opp i? .rar ?

Skrevet

Jeg tipper det er en VIDEO_TS mappe du snakker om her? Hvis du spiller den av i avspillingsprogram som DVDfil fra harddisken så får du opp alt med menyer og greier. Men siden du har rippa det selv kan du jo like godt se rett fra dvden? :roll:

Skrevet
Bruk et DVD avspillingsprogram... Det jeg gjør iallfall

6157551[/snapback]

Ja, det funker... jeg vil tro du har en god del .vob-filer og det er naturlig siden dette er dvd-formatet. ;)

Skrevet

det som er mye bedre er å laste ned denne spilleren http://www.videolan.org/

den tar det meste som er av forskjellige typer film. da bare høyreklikker du på mappen som VIDEO_TS filene ligger i og velg "Spill med VLC media player" eller "play with VLC media player" .da spiller den av filmen som om du spiller av dvd film fra dvd rom :thumbup:

Skrevet (endret)
for det første, så tror eg ikkje det at du har lovlig (min sak)

MEN, siden du sier selv at du har tatt sikkerhetskopi av filmen din kan eg hjelpe deg..

Hvilke type filer er filmen delt opp i? .rar ?

6157560[/snapback]

fullt lovlig med sikkerhetskopi av film og musikk så lenge du har kjøpt det lovlig til deg selv.fint å kunne ta kopi når plata begynner å bli ripete :yes:

Endret av wassiboy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...