Gå til innhold

Bygning i skogen(s.v)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, la taggingen være der, men det er jo selvsagt ikke noe problem å ha fler versjoner. Dra en Andy Warhol og lag fler versjoner, hvorav de andre enten er i farger eller med vidt forskjellig kontrast, shadows og highlights, og heng det opp. Jeg synes taggene bidrar til realismen i bildet, får nesten litt Stalker vibber av slike bilder. Tøft!

Lenke til kommentar
For all del, la taggingen være der, men det er jo selvsagt ikke noe problem å ha fler versjoner. Dra en Andy Warhol og lag fler versjoner, hvorav de andre enten er i farger eller med vidt forskjellig kontrast, shadows og highlights, og heng det opp. Jeg synes taggene bidrar til realismen i bildet, får nesten litt Stalker vibber av slike bilder. Tøft!

6158875[/snapback]

Ja, takk for ditt bidrag. Jeg var ikke sikker, men takk. Jeg er enig.
Lenke til kommentar

jeg har behandlet det i PS, men jeg syntes selv at det ikke passet med mer kontraster, og jaja, jeg kan godt skifte navn på bildet, for det er ikke så skummelt akkurat

 

Jeg fikset litt mer, selv syntes jeg ikke det ble så bra, men hva mener dere?

 

obs,littegrann stor bildefil, ble så lite detaljer uten så

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Så pell deg ut i skauen og lag noe bedre, i stedet for å spre sure ubegrunnede kommentarer utover forumet.

 

On-topic: Jeg syns det ser ganske kult ut, men det er jo helt flatt. Ikke nok dybde der, det blir litt merkelig for min del. Ellers syns jeg det blir litt hardt, skulle hatt flere og litt mykere gråtoner der. Jeg regner med at dette er et "du må ha sett det på ordentlig for å skjønne det"-bilde, noe som er temmelig vanskelig å feste på film/kort, men det er ikke noe dårlig bilde. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...