Thom Merlin Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Skal kjøpe nye hodetelefoner til k750, er de som følger med w800 noe bra eller? Må i hvertfall være en god del bedere en de som følger med min k750 om jeg skal kjøpe dem, de koster 400kr der jeg bor
B4stian Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 De er in-ear... jeg hater in-ear plugger, men lyden er da god den, men de må sitte veldig bra ellers forsvinner all bassen. For 400 kr. burde du heller kjøpe et annet bedre headset.
Thom Merlin Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 (endret) Headset? er det sanne store som portapro? Har Sennheiser px100 og de er mer en bra nok. Ville vært fint med noen kompakte hodetelefoner. Noen anbefalinger? edit: så lyden er god? kan de samenlignes med feks portapro? Og hvorfor hater du in-ear hodetelefoner, noe jeg burde vite om eller? Endret 22. mai 2006 av Thom Merlin
B4stian Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Headset? er det sanne store som portapro? Har Sennheiser px100 og de er mer en bra nok. Ville vært fint med noen kompakte hodetelefoner. Noen anbefalinger? edit: så lyden er god? kan de samenlignes med feks portapro? Og hvorfor hater du in-ear hodetelefoner, noe jeg burde vite om eller? 6156809[/snapback] Du sitter inni øret og jeg synes ikke det er så behagelig, men det er jo forskjellog fra person til person... De må sitte veldig perfekt for å få rett lydbilde, dette de litt ut mister du all bass.
BeFs Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Men det som er så fint at du fint kan skifte ut til dine vanlige hodetelefoner, fordi den har vanlig mini-jack på den medfølgende ledningen
Thom Merlin Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Har vanlig mini-jack overgang allerede så er ikke akkurat noe pluss for meg. ingen som har noe å si om lyden da?
ilpostino Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 spvidt jeg vet blir elementene i øretelefonene til SonyEricsson-telefonene laget av Bang & Olufsen.. så det er veldig bra kvalitet på dem.
fossegrenda Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg er meget fornøyd med både inear hodetelefoner og særdeles HPM-70 (dvs de som følger med w800). Lyden er ren og klar, og særlig når jeg er ute og går skjermes støyen ute. Hvilket igjen gjør lydopplevelsen enda bedre. Om det er B&O elementer i de, hadde ikke overrasket meg. Jeg har Koss Portapro og et Sennheiser sett ved siden av, og de bruker jeg ikke hvilket sier meget.
Sigmund_Freud Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 spvidt jeg vet blir elementene i øretelefonene til SonyEricsson-telefonene laget av Bang & Olufsen.. så det er veldig bra kvalitet på dem. 6157483[/snapback] Jasså? Rart det ikke blir slått opp stort av SE. Slik jeg har forstått er det Sony som har laget de ettersom de er helt identiske med noen øreplugger Sony lager foruten mini-jack til fastport-ledningen.
Thom Merlin Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Høres veldig bra ut. Takker for alle svar Og hvis jeg har forstått det riktig så er HPM-70 mye bedere en de som følger med SE k750 ?
Sigmund_Freud Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Og hvis jeg har forstått det riktig så er HPM-70 mye bedere en de som følger med SE k750 ? 6157585[/snapback] Ja, det som føler med K750i er søppel i forhold til HPM-70.
BeFs Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Det eneste som er litt trist med ørepluggene som er med, er at det er sånn gummi. Veldig ekkelt med den "svopp" når du setter dem inn og drar dem ut. Har prøvd dem to ganger, i ca 1sek. Så har ikke hørt lyden på dem.
Thom Merlin Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Skulle bare si at jeg har fått hodetelefonene nå, veldig fornøyd med dem :!: Ikke ubehagelig å ha på i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå