Gå til innhold

Er hodetelefonene som følger med SE w800 bra ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nye hodetelefoner til k750, er de som følger med w800 noe bra eller? Må i hvertfall være en god del bedere en de som følger med min k750 om jeg skal kjøpe dem, de koster 400kr der jeg bor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er in-ear... jeg hater in-ear plugger, men lyden er da god den, men de må sitte veldig bra ellers forsvinner all bassen.

For 400 kr. burde du heller kjøpe et annet bedre headset.

Skrevet (endret)

Headset? er det sanne store som portapro? Har Sennheiser px100 og de er mer en bra nok. Ville vært fint med noen kompakte hodetelefoner.

Noen anbefalinger?

edit: så lyden er god? kan de samenlignes med feks portapro?

Og hvorfor hater du in-ear hodetelefoner, noe jeg burde vite om eller?

Endret av Thom Merlin
Skrevet
Headset? er det sanne store som portapro?  Har Sennheiser px100 og de er mer en bra nok. Ville vært fint med noen kompakte hodetelefoner.

Noen anbefalinger?

edit: så lyden er god?  kan de samenlignes med feks portapro?

Og hvorfor hater du in-ear hodetelefoner, noe jeg burde vite om eller?

6156809[/snapback]

Du sitter inni øret og jeg synes ikke det er så behagelig, men det er jo forskjellog fra person til person...

De må sitte veldig perfekt for å få rett lydbilde, dette de litt ut mister du all bass.

Skrevet

Men det som er så fint at du fint kan skifte ut til dine vanlige hodetelefoner, fordi den har vanlig mini-jack på den medfølgende ledningen :)

Skrevet

Jeg er meget fornøyd med både inear hodetelefoner og særdeles HPM-70 (dvs de som følger med w800). Lyden er ren og klar, og særlig når jeg er ute og går skjermes støyen ute. Hvilket igjen gjør lydopplevelsen enda bedre.

Om det er B&O elementer i de, hadde ikke overrasket meg.

Jeg har Koss Portapro og et Sennheiser sett ved siden av, og de bruker jeg ikke hvilket sier meget.

Skrevet
spvidt jeg vet blir elementene i øretelefonene til SonyEricsson-telefonene laget av Bang & Olufsen.. så det er veldig bra kvalitet på dem.

6157483[/snapback]

Jasså? Rart det ikke blir slått opp stort av SE.

Slik jeg har forstått er det Sony som har laget de ettersom de er helt identiske med noen øreplugger Sony lager foruten mini-jack til fastport-ledningen.

Skrevet

Det eneste som er litt trist med ørepluggene som er med, er at det er sånn gummi. Veldig ekkelt med den "svopp" når du setter dem inn og drar dem ut. Har prøvd dem to ganger, i ca 1sek. Så har ikke hørt lyden på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...