FredrikFtw Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Høhm.. Klarer ikke helt å forestille meg LOST som spill. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 kunne jo ha blitt et bra..hva kaller man det? click and play? Uansett, et slags mysterie spill hvor en kan leve seg litt inn i spillet, noe ala Den Lenste Reisen. Men da kan de ikke basere spillet 100% på serien, siden vi allerede vet det meste.. Ser ikke for meg noen fps akkurat. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Heter "Point & Click Adventure" Lenke til kommentar
HCam Skrevet 23. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2006 Ser for meg dette som et adventure spill... old school! Ah. det KAN bli konge:P Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2006 Får se hva de klarer å koke sammen, dette kan bli bra, og det kan bli søppel! Håper det ikke blir noe ala Enter The Matrix! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 23. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2006 kjøper meg det før det er ferdig med serien også klarer jeg og finne ut av alt før det kommer på tv'en Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2006 kjøper meg det før det er ferdig med serien også klarer jeg og finne ut av alt før det kommer på tv'en 6162533[/snapback] De kommer ikke til å følge storyen i serien. Sjekk den andre artikkelen som kom i dag. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Tipper dette blir som CSI-spillene. Latterlig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2006 Nå er vel egentlig Lost bare, ja, Lost. Når jeg tenker på det, Lost ligner egentlig på en meget dårlig ripoff av Stephen King's "The Langoliers", og har vel en god del for mye til felles med boka. Jeg ser ingen vei rundt at Lost som spill faktisk kan bli noe bra om det skal overhode følge NOE av det som faktisk skjer i serien, og om det ikke skal følge noe av det som skjer i serien, hva er det da for vits å lage et spill med det navnet? Lost som "point&click" hadde vel kanskje fungert, men egentlig tviler jeg litt på det. Kanskje om de hadde mikset litt med "Dreamfall" historie messig og "Oblivion" grafikk messig så kanskje dette hadde blitt et kjempespill. Men per i dag er jeg mye heller pessimist fremfor optimist. Fallet er ikke så stort om det er dårlig, og er det bra så blir jeg bare glad. Lenke til kommentar
Bio Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 Dette ga ordet " Melking " en ny mening....................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg