StianBJ Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Hei.. Guild wars er et spill jeg lenge har sett på som interresant etter jeg sluttet med Wow. Grunnen til at jeg sluttet med WoW er fordi det er altfor tidskrevende. Uendelig farming etter items som senere byttes ut, og byttes ut og byttes ut.. Derfor lurer jeg på, er GW like tidskrevende som WoW? Like mye farming, raiding, osv, osv. Endret 21. mai 2006 av StianBJ
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Hei.. Guild wars er et spill jeg lenge har sett på som interresant etter jeg sluttet med Wow. Grunnen til at jeg sluttet med WoW er fordi det er altfor tidskrevende. Uendelig farming etter items som senere byttes ut, og byttes ut og byttes ut.. Derfor lurer jeg på, er GW like tidskrevende som WoW? Like mye farming, raiding, osv, osv. 6149818[/snapback] WoW og GW er to forskjellige typer spill. Her er et par forskjeller: WoW -har åpne, "sømløse" landskap der du praktisk talt kan gå hvor du vil, men kan risikere å forstyrres i oppdragene dine -har bedre kommunikasjonsmuligheter -er et spill som preges av lootgrinding for å øke i kraft -har "world-pvp", som kan være spennende, men systemet balanseres slik at man må vente lenge før man slutter å være freefrag -har et interessant og tydelig system for karakterutvikling -består av et klassesystem der forskjellene mellom hver spiller er små GW -er ikke åpent og sømløst, noe som gjør det hele mer privat og folketomt -er mer upersonlig og gruppeorientert -har arena-style pvp (og battlegrounds-lignende pvp), og er ganske godt balansert -har ikke fokus på equipment, men er drevet av dine strategiske evner til å velge riktig skillsett. -består av et klassesystem der du kan kombinere to klasser og bruke kun åtte av alle tilgjengelige skills (som er godt over 100 per klasse), hvilket gjør det enda mer vrient å finne "riktig" gruppe -er drevet av missions/storyline Denne lista er ikke heelt komplett enda, men den bør gi en peker Endret 21. mai 2006 av Slettet+214asdf125
Neppe Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Guild Wars har nokk litt fokus på items de også. Kanskje ikke i samme grad som WoW men. Jeg vil ikke si at GW er like tidskrevende som WoW, av den grunn at rpg delen i spillet ikke er den største. Om du vil det skal tad mye av tida de, så gjør det det. Men et mission varer sjeldent i så mye som en halvtime. Så det går fint ann å sette seg ned, finn en gruppe eller dra med no Hencmen (Npcer som hjelper deg) å spille i en liten time. Det er jo maks level 20 i guild wars, men leveling "stopper" ikke der. Tallet stopper der, men du kan fortsatt gaine skill points. GW har også en del quester som er gøy å løse. Det er egentlig bare å prøve det.
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Guild Wars har nokk litt fokus på items de også. Kanskje ikke i samme grad som WoW men. 6152924[/snapback] Jeg har aldri kjøpt en eneste item, og jeg fungerer helt utmerket. Tror spillet får fokus på equip om du vil det. I wow har du ikke noe valg
_dAwn_ Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Vil ikke påstå at missionene varer i kun 20 min. De første gjør det. Men etter hvert så varer de leeeenge... Alt etter om du gjør main og bonus osv.
Neppe Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) De første missions tar jo 10 min, om du er kjapp. Sløser ikke bort tia med tida. Kjøpte heller ikke items de første 18 levlene, men måtte hive meg på en ny armor. Siden jeg daua hele tia Endret 23. mai 2006 av Neppe
_dAwn_ Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 He he... sant det da. Er vel kun armor man strengt tatt trenger å kjøpe, skills også, tildels. Resten finner man.
Neppe Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tror jeg har kjøpt et skill på min elementalist, Inferno eller no sånt. Armor er VITAL senere i spillet, sliter å gå i gruppe med folk som har rævva armor. Noen som kan svare meg på hva den FOW armoren koster? Har 100plat til rådighet
iMAD Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tror jeg har kjøpt et skill på min elementalist, Inferno eller no sånt. Armor er VITAL senere i spillet, sliter å gå i gruppe med folk som har rævva armor. Noen som kan svare meg på hva den FOW armoren koster? Har 100plat til rådighet 6167096[/snapback] vel, et komplett FoW armor koster mye, veldig mye. Armor Deler: -Head: 15 Ectoplasm - 15 Shards - 15k -Chest: 45 Ectoplasm - 45 Shards - 15k -Legs: 30 Ectoplasm - 30 Shards - 15k -Hands: 15 Ectoplasm - 15 Shards - 15k -Feet: 15 Ectoplasm - 15 Shards- 15k 1x Ectoplasm = 5.5k (varierer) 1x Obsidian Shard = 3.8k (varierer) 120x Ectoplasm = 660k ca 120x Shards = 456k ca Men det er bare Warrior som har Head (Hjelm). but anyway. Det blir å koste litt, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå