Gå til innhold

WW2 mod til BF2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen mods til BF2 som får spillet til å bli andre verdenskrig?

sånn som Desert Combat gjorde med BF1942, bare jeg vill ha det motsatte:P jeg vill ha andre verdenskrig i BF2

Noen som vet om noen mods som gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selvsagt kommer det mods.

FH2 kommer engang i fremtiden.

6145761[/snapback]

så det er ingen sånne mods som er ferdig og klar til å spilles enda?

Skrevet

Nei. En mod om irakkrigen er endel enklere, siden man slipper å lage nye modeller og slikt, f.eks. bruker amerikanerne mye BF2-utstyr under Golfkrigen, og MECs materiell kan fikses litt på for å få en Irakisk hær. For å ikke snakke om hvor vanskelig det er med fysikken, et propellfly oppfører seg såklart helt annerledes enn et jetfly.

Skrevet
Er uvisst når FH2 kommer, men det kommer til å bli utrolig fett! Vil tro det er verdt å vente ;)

Ellers må vi ikke glemme XWWII , som jeg vil tro kommer til å bli en meget god mod.

Pd

6149930[/snapback]

Gleder meg virkelig til FH2.. Spilte fh til bf 1942 en del.. Konge mod! :love:

Skrevet
Alle vil legge BF2 på hylla på grunn av EA/DICE sitt elendige arbeid med patcher før FH2 kommer.

6163756[/snapback]

Er det blitt så ille selvom man spiller public også?

Sammen med noen venner feks..

Jeg bytter ALDRI squad feks, og går veldig ofte Lonewolf..

Skrevet

Public har det vel aldri vært ett problem med patchen? Det er vel nesten bare klanspillere som klager? EA lager jo patchene med tanke på public spilling virker det som. Det er bl.a. der en anti squad jump patch vil fungere skikkelig. Klanene bare klager på den uansett, så hadde det vært for dem de patcha, så hadde den aldri blitt implementert.

Skrevet

Alt skal gjøre enkelt i BF2, slik at det skal bli lettere å spille.

Skal ikke forundre meg om EA finner en måte for AT'en og lettere treffe helikopteret på med SRAW og Eryx.

Skrevet
Alt skal gjøre enkelt i BF2, slik at det skal bli lettere å spille.

Skal ikke forundre meg om EA finner en måte for AT'en og lettere treffe helikopteret på med SRAW og Eryx.

6173544[/snapback]

Aimbot blir vel en del av neste patch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...