Gå til innhold

Repair points! HJELP!


Anbefalte innlegg

Alle engineers, LISTEN UP!

 

Jeg har et problem med repair poinst. De VIL likosm ikke poppe fram i det venstre hjørne så lett som mye annet gjør. Altså jeg synes det er utrolig enerverenes hvor vanskelig det skal være å få disse poengene.

 

Men jeg kan tydelig se at det er andre her i verden som ikke har samme problem som meg. Så da lurer jeg på dere kan legge bort deres utrolig gode Skiftnøkkel og gi meg de gode rådene/ tipsene dere har for å oppnå disse deilige poengene!

 

PÅ forhånd TAKK!

 

Hilsen fortvilet Engineer. :blush:

 

 

>-----------GO BF2-----------<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting du kan gjøre er å være engineers i en tanks og kjøre rundt om kring, reparere andre tanks, arty, radar u name it...

 

Jeg vant en gang en runde ved bare å være engineer i en tanks, sammen med en annen kompis som også var det samme i en APC..

Så kjører vi liksom ved siden av hverandre og fikser hverandre når vi blir truffet etc

 

Håper det var til hjelp!?

 

Go natt

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

En ting du kan gjøre er å være engineers i en tanks og kjøre rundt om kring, reparere andre tanks, arty, radar u name it...

 

Jeg vant en gang en runde ved bare å være engineer i en tanks, sammen med en annen kompis som også var det samme i en APC..

Så kjører vi liksom ved siden av hverandre og fikser hverandre når vi blir truffet etc

 

Håper det var til hjelp!?

 

Go natt

6144298[/snapback]

er enig i at det er en ekstremt god taktikk, funker mot alt utenom c4 og miner :(

fårogså mange repairpoints da :D

da er det også utrolig lett å ta flagg ;)

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

En ting du kan gjøre er å være engineers i en tanks og kjøre rundt om kring, reparere andre tanks, arty, radar u name it...

 

Jeg vant en gang en runde ved bare å være engineer i en tanks, sammen med en annen kompis som også var det samme i en APC..

Så kjører vi liksom ved siden av hverandre og fikser hverandre når vi blir truffet etc

 

Håper det var til hjelp!?

 

Go natt

6144298[/snapback]

er enig i at det er en ekstremt god taktikk, funker mot alt utenom c4 og miner :(

fårogså mange repairpoints da :D

da er det også utrolig lett å ta flagg ;)

6145707[/snapback]

 

Særlig på Kubra Dam, hvis du er USA så får du 3 engineers til å ta 2 M1A2 og den ene UPCen.. Eneste som kan ta ut dem da er Helikoptre, c4 og miner :p

Genial kombinasjon!

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

En ting du kan gjøre er å være engineers i en tanks og kjøre rundt om kring, reparere andre tanks, arty, radar u name it...

 

Jeg vant en gang en runde ved bare å være engineer i en tanks, sammen med en annen kompis som også var det samme i en APC..

Så kjører vi liksom ved siden av hverandre og fikser hverandre når vi blir truffet etc

 

Håper det var til hjelp!?

 

Go natt

6144298[/snapback]

er enig i at det er en ekstremt god taktikk, funker mot alt utenom c4 og miner :(

fårogså mange repairpoints da :D

da er det også utrolig lett å ta flagg ;)

6145707[/snapback]

 

Særlig på Kubra Dam, hvis du er USA så får du 3 engineers til å ta 2 M1A2 og den ene UPCen.. Eneste som kan ta ut dem da er Helikoptre, c4 og miner :p

Genial kombinasjon!

6146355[/snapback]

Eller et fly av noe slag, en convoy på 3 hw er snacks for en pilot i bombefly som kan bruke det effektivt.

Lenke til kommentar

Så true så true....

 

Men effektiv bruk av smoke shells kan gjøre saken litt vanskeligere for piloten da..

Eller så kan man jo sørge for at convoyen alltid er i nærheten av Anti Air launchere så en 4 mann kan hoppe ut og ta ned flyet/helikopteret..

 

Ivertfall, hvis du herjer på denne måten så skulle det ikke være så vanskelig å skaffe seg repair points..

 

Så glhf

Lenke til kommentar
i motsetning til mange andre så prøver anti tank folk å gjøre noe som gavner laget sitt uten å altid få noe serlig igjenn for det.

 

de er virkelige helter

6148277[/snapback]

 

 

enig, hva venter du med, kyss da! (føttene mine)

6149128[/snapback]

 

jeg har spilt dobelt så my AT som deg lillegutt :tease:

Lenke til kommentar
i motsetning til mange andre så prøver anti tank folk å gjøre noe som gavner laget sitt uten å altid få noe serlig igjenn for det.

 

de er virkelige helter

6148277[/snapback]

 

 

enig, hva venter du med, kyss da! (føttene mine)

6149128[/snapback]

 

jeg har spilt dobelt så my AT som deg lillegutt :tease:

6149159[/snapback]

 

Den satt cyberpanda ;)

Lenke til kommentar
i motsetning til mange andre så prøver anti tank folk å gjøre noe som gavner laget sitt uten å altid få noe serlig igjenn for det.

 

de er virkelige helter

6148277[/snapback]

 

 

enig, hva venter du med, kyss da! (føttene mine)

6149128[/snapback]

 

jeg har spilt dobelt så my AT som deg lillegutt :tease:

6149159[/snapback]

 

Den satt cyberpanda ;)

6149351[/snapback]

 

negatory

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...