Gå til innhold

TES: En av hestene-Spoiler-


Anbefalte innlegg

Det gjelder den hvite enhjørningen. Har fått en quest om å drepe denne hesten. Vanskelig som få. Det står tre svære okser og passer på. Men, spørsmålet er om jeg må drepe hesten. Jeg sprang i hvertfall frem fra en buske, hoppet på hesten og la på sprang. Nå er jeg i tvil. Skal jeg drepe hesten eller kan jeg bruke den videre. Tror ikke den vil følge meg hvis jeg hopper av....eller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok drepe den for å fullføre questen. Men du er jo ikkke nødt til å gjøre det da. Jeg valgte å la questen være og beholde enhjørningen i live. Det er ikke alle shrine-questene som er verd bryet. Belønningen er ikke alltid så fantastisk. Dette er en man kan være foruten.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det er et quest som krever at man skal ha fullført alle de andre, så da blir du nødt til å gjøre det. Men jeg har droppet det.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Enhjørningen egner seg nok ikke som ridedyr (hest med andre ord). Jeg brukte den som ridedyr en stund, men det virket ikke. Hvis du red og møtte et monster av noe slag måtte du bare se på at den tok det. Hvis du trakk sverdet begynte den nemlig å angripe deg.

Lenke til kommentar
Du må nok drepe den for å fullføre questen. Men du er jo ikkke nødt til å gjøre det da. Jeg valgte å la questen være og beholde enhjørningen i live. Det er ikke alle shrine-questene som er verd bryet. Belønningen er ikke alltid så fantastisk. Dette er en man kan være foruten.

Geir :)

6142144[/snapback]

 

Er det bare en enhjørning i spillet?

 

For jeg gjorde...

alle daedra questene for å høre hva Martin sier som de forskjellige gjenstandene

 

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Jeg har brukt enhjørningen som framkomstmiddel i store deler av spillet, og erfaringene har vært positive. Hvis jeg har havnet i kamp, så har enhjørningen hjulpet til så godt den kunne. Ved hjelp av "Convalecense-spell" så har det gått veldig fint.

 

Nå har jeg pensjonert enhjørningen, og jeg fulgte den hjem til Harcane Grove. Jeg fikk en hest for innsatsen i et guild, så nå er den min trofaste tjener. Savner de fine turene med enhjørningen. :(

 

Lenke til kommentar
Du må nok drepe den for å fullføre questen. Men du er jo ikkke nødt til å gjøre det da. Jeg valgte å la questen være og beholde enhjørningen i live. Det er ikke alle shrine-questene som er verd bryet. Belønningen er ikke alltid så fantastisk. Dette er en man kan være foruten.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det er et quest som krever at man skal ha fullført alle de andre, så da blir du nødt til å gjøre det. Men jeg har droppet det.

 

Geir :)

6142144[/snapback]

Hvis du gjør 14 Daedric Shrine Quests og legger deg for å sove, kommer det en fyr å besøker deg etter at du har våknet. Han sier at Hermaeus Mora vil snakke med deg og at du må dra til hans Shrine med en gang. Jeg valgte å gjøre dette, jeg bruker knapt den hesten jeg har, så hva skal jeg med en enhjørning da?

Hermaeus Mora`s Shrine ligger vest for Bruma i The Jerall Mountains. Questet han gir deg går ut på å fange en sjel fra hver av de 10 rasene i spillet. Etter å ha fullført det, får du Oghma Infinium. Det er en bok som gir +10, avhengig av hvilken sti du følger. De er som følgende:

 

The Path of Steel: Blade +10, Heavy Armor +10, Blunt +10, Strength +10, Speed +10

 

The Path of Shadows: Sneak +10, Security +10, Light Armor +10, Agility +10, Speed +10

 

The Path of Spirits: Destruction +10, Conjuration +10, Restoration +10, Intelligence +10, Willpower +10

 

Du kan bare velge en sti og etter at du har gjort det forsvinner boka.

 

Lenke til kommentar
Ja, jeg har vurdert det for slutt-belønningens skyld. Jeg bruker heller ikke enhjørningen, men min character er snill(!), og kan ikke godt begynne å drepe utrydningstruede dyrearter på den måten...

 

Det er et par andre shrine-quests som ikke passer for en snill character heller. Så jeg får heller ta dem med en senere character en gang.

 

Geir :)

6145338[/snapback]

honør for god RPG-spilling!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...