Gå til innhold

Attunement for Naxxramas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken faction er det du må være honored/revered/exhalted med?

6141540[/snapback]

Hvem tror du? Argent Dawn selfølgelig ;)

Skrevet

Dette er så kvalmt at det er til å spy av. Som noen har sagt tidligere på forumet, WoW utvikler seg i feil retning. WoW ender opp som endeløs farming i hytt og gevær. Idioti spør du meg.

Skrevet
Dette er så kvalmt at det er til å spy av. Som noen har sagt tidligere på forumet, WoW utvikler seg i feil retning. WoW ender opp som endeløs farming i hytt og gevær. Idioti spør du meg.

6141969[/snapback]

Helt enig, triste greier :thumbdown:

Skrevet

jaja, er ikke så farlig med meg, kommer nok til å slutte med wow snart, pga mangel på endgame muligheter ( fordi jeg ikke er i guild that is ;)) Men, det at pc'n min ble ødelagt får jeg se på som ett tegn at jeg må slutte å spille og trene mer...

kos dere med å farme reagents for å få nøkkelen ;)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Må alle ha en key hver?

Er forresten ikke noe problem når du bare trenger å betale 1 gang da.

Skrevet

regner med alle må ha en key. Jeg synes ikke det var så veldig dyrt egentlig, går fortere å farme ca 100g (som man må betale hvis man er revered) enn å gjøre feks. Onyxia questet.

Skrevet

6141540[/snapback]

6141548[/snapback]

For å få hva?

Skrevet

6141540[/snapback]

6141548[/snapback]

For å få hva?

6143471[/snapback]

Har du lest tråden?

Skrevet

Tar som tidligere nevnt -veldig- liten tid å bli revered hvis man bare drar fingeren ut av ræva, og farmer Scholo/Strat/Cauldrons i en liten stund. Jeg har vært i Scholo og Strat maks 10 ganger hver med presten min, og er 1500 inn i revered.

Skrevet (endret)

6141969[/snapback]

Altså om du spiller i et highend guild og ikke klarer famle sammen de små tingene der så lurer jeg på hvorfor du spiller i det hele tatt.

Endret av brutti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...