Gå til innhold

Rimelig ultraportabel fra Lenovo


Anbefalte innlegg

Snakket med Lenovo akkurat nå, og de hadde fått info om at den er på vei til Norge innen ca 3 uker. Den kommer i tre ulike modeller, og prisen var endel høyere enn forventet.

 

1. Den rimeligste vil koste ca 9000,- +moms, specs: T2300, 512MB RAM, 80GB, CD-brenner, DVD-leser, ikke webcam.

2. Den mellomste vil koste ca 11000,- +moms, specs: T2400, 512MB RAM, 80GB(?), webcam og multiformats DVD-brenner.

3. Den dyreste vil koste ca 11600,- (eller var det 12000,-?) +moms, specs: T2400, 1024 MB RAM, 100GB, webcam og multiformats DVD-brenner.

 

Dette er ting jeg husker i farten. Fikk høre at alle modellene hadde 1280x700 oppløsning og 3(?)-cellers batteri. Det siste fikk både meg og Lenovo-karen til å stusse litt. Skjermen hadde glinsende overflate (glare), noe jeg ikke er spesielt fan av. Han sa ikke noe om fingeravtrykksleseren.

Vil bare takke Lenovo for god og særdeles rask kundestøtte! Dette viser bare at Lenovo/IBM er kvalitet tvers gjennom :)

 

Edit: Alle hadde integrert grafikk fra Intel såvidt jeg forsto (GMA950).

Endret av mack_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakket med Lenovo akkurat nå, og de hadde fått info om at den er på vei til Norge innen ca 3 uker. Den kommer i tre ulike modeller, og prisen var endel høyere enn forventet.

 

1. Den rimeligste vil koste ca 9000,- +moms, specs: T2300, 512MB RAM, 80GB, CD-brenner, DVD-leser, ikke webcam.

2. Den mellomste vil koste ca 11000,- +moms, specs: T2400, 512MB RAM, 80GB(?), webcam og multiformats DVD-brenner.

3. Den dyreste vil koste ca 11600,- (eller var det 12000,-?) +moms, specs: T2400, 1024 MB RAM, 100GB, webcam og multiformats DVD-brenner.

 

Dette er ting jeg husker i farten. Fikk høre at alle modellene hadde 1280x700 oppløsning og 3(?)-cellers batteri. Det siste fikk både meg og Lenovo-karen til å stusse litt. Skjermen hadde glinsende overflate (glare), noe jeg ikke er spesielt fan av. Han sa ikke noe om fingeravtrykksleseren.

Vil bare takke Lenovo for god og særdeles rask kundestøtte! Dette viser bare at Lenovo/IBM er kvalitet tvers gjennom :)

 

Edit: Alle hadde integrert grafikk fra Intel såvidt jeg forsto (GMA950).

6208149[/snapback]

 

Hmm, da ble det ikke noe dette noe for meg. En X60 som tilsvarer den mellomste vil koste 2000 mer, og du får en tynnere og lettere maskin. Dog uten webkamera (noe som ikke plager meg) og du slipper den herslige ginsende overflaten.

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp fått sitti en time å klådd på maskine og må si meg mektig imponert.

 

Fordeler:

Pen å se på (Tror jeg skal prøve å få "lurt til meg" en til dama)

Bra skjerm.

Virker meget godt sammenskrudd(ikke sammenlignet med Thinkpad, men andre merker)

Gode specs.

Forholdsvis rimelig.

Stille og ikke varm

Integrert DVD.

Lav vekt selvfølgelig.

 

Ulemper.

Intel grafikk

Litt plastikk når man er vant til Thinkpad, men da er man jo bortskjemt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...