MrNielsen Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 har jeg misfostått noe, eller får man bare rega seg foreløpig?
nasir91 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Om 2 dager kommer pre-realsen og da kan vi spille.
MrNielsen Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 ok rega meg fint med den miderste koden hvertfall
Steina Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Ehh, det eneste som er for Payed members er at de kan fikse klærne sine. Er det dere syter over? Alle får like bra våpen! 6136871[/snapback] Is the game really free to play?Yes it is! K2 Network’s Free2Play™ model allows players to have full access to the game free. Fans that crave an enhanced experience can use in-game money earned during play or real world cash to access increased player abilities, special weapons and other benefits. ... Ikke misforstå, jeg synes det ser fedt ut, og totalt sett blir det garantert billigere enn f.eks. BF2, men å si at det er gratis.... 6138457[/snapback] Du kan ikke bare lese det du VIL lese. Is the game really free to play?Yes it is! K2 Network’s Free2Play™ model allows players to have full access to the game free. Fans that crave an enhanced experience can use in-game money earned during play or real world cash to access increased player abilities, special weapons and other benefits. Altså, man MÅ ikke punge ut. Man kan bruke de poengene man tjener ingame. Hvorfor man kan betale virkelige penger istedenfor å tjene opp poengene i spillet synes jeg visnok er helt idiotisk.
MrLee Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det spørs om de samme unlocks er tilgjengelige via in game opptjente penger, som med real world cash. Jeg stiller meg alltid skeptisk til det motsatte er bevist (noe vi ikke vet sikkert før release, eller en offisiell uttalelse kommer)
nasir91 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 DEN ER UTE! Laster ned nå, logg inn folkens og last ned.
MrNielsen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Og jammen virka ikke disse kodene også, selv om halve verden har de samme 3 kodene på alle forumer man snakker om WarRock Har 70% downloada nå. Jammen pen størelse på bare 237mb. Edit: Ja da har jeg testet en runde, fikk veldig CS følelse når man entrer. Helt til man finner tanks da De karta jeg har sett virker små, men de er vell støre når flya kommer? Ellers merker man dette er Beta, ingen mulighet til og endre key setings, og veldig mye annet av grafikk instilinger er deaktivert. Man trenger ikke store maskinen for og kjøre dette. Max oppløsning var 1280x1024, men den endra jeg i en ini fil til 1600x1200. Det virka bra Så ok for et gratis spill dette da, og den skal jo komme endel mer. Og key setings skal komme i full versonen sies det i en FAQ på hjemme siden. Endret 23. mai 2006 av MrNielsen
nasir91 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 OMG! Dette er Pre-realese...Om15 dager kommer den offisielle relasen til alle sammen. Da kommer bl.a Joystick support, Voice chat og kommander som du kan gi til kompisene og mye mer. Du kan velge mellom: CS-Mode, (mellom-mode) der det er tanks og ala helikopter og biler, De siste er Mission-mode, her er det fly, anti fly våpen og alt er her. Så ikke klag om at du får en CS følelse, det er kanskje meningen på cs-mode. Men på mission mode, prøv det. Så blir det helt annerledes!
Mala Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Gleder meg litt eg faktisk. Håper spillet har en feeling.
nasir91 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Og hvordan byttet du til 1600? Hva heter .ini filen? Takk! Kan du sende meg .ini filen?
SWAT dude... Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 dette spillet har ingenting å stille opp imot BF2 bare så det er sagt. jeg har spilt det en god del men ser ingen likheter utover at de slenger inn masse kjøretøyer og crap. BF2 er mye bedere spill etter min mening.
MrNielsen Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Og hvordan byttet du til 1600? Hva heter .ini filen? Takk! Kan du sende meg .ini filen? 6161491[/snapback] Inne i spille mappa warrock-->system-->engine.ini så endret jeg 1280 til 1600 og 960 til 1200 Det er 5 linjer så ikke så vasnkelig ini fil. Var egentlig på jakt etter control ini fila, men den fant jeg ikke :/ Har testa alle de modene nå, og ja minste er cs, nest minste er cs med biler? og største må være cs med tanks Det skal vanskelig gjøres og si dette skal ta BF2 hvertfall, det er jeg helt enig i, dette er noe helt annet. Vi får glede oss til full verson og fly etc.
Mala Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja det må eg si, dette begynte jo bra! Får ikkje installert det ein gang Next knappen ved inst.menyen er vist tatt seg ein tur
Steina Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ja det må eg si, dette begynte jo bra! Får ikkje installert det ein gang Next knappen ved inst.menyen er vist tatt seg ein tur 6165454[/snapback] screenshot?
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Merkelig, du må vel laste ned WarRock igjen. Noe må være feil der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå