Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan forklare meg litt enkelt hvordan man kobler seg til et trådløstnettverk?
Meny -> Tilkobling -> WLAN-veiviser

 

Dersom du ikke har denne muligheten må du gjøre d manuelt:

 

Meny -> Verktøy -> Innstillinger -> Tilkobling -> Tilgangspunkter -> Valg -> Nytt tilgangspunkt -> Velg -> Bruk standardinnstillinger -> Velg -> Databærer -> Trådløst LAN -> OK. Her må du legge inn de nødvendige innstillingene.

Lenke til kommentar
tullingen03, kan jeg se delte filer på pcen min via mobilen?

8068029[/snapback]

Ja det skal gå, men det har vært mye diskusjon om dette her på forumet. Det er visst ikke så lett, selv om du har hjemmenettverk. Du trenger en filbehandler på mobilen som kan kommunisere med PC en. Et av alternativene var VNC server for symbian .

 

Jeg har ikke prøvd dette, men husker det var en stor diskusjon om emnet på denne tråden før jul engang.

 

Edit: Tråden jeg snakket om ..

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

1. Gå til Meny -> Tilkobling -> Hjemmenettverk for å aktivere funksjonen. Her velger du hvilke filer du vil dele fra telefonen til PCen.

 

2. Installer og konfigureret program på PCen som støtter slikt, feks Home Media Server. Du kan også bruke Windows Media Connect dersom du har dette på PCen.

 

3. Gå til Meny -> Galleri -> Hjemmenettverk og PCen din vil dukke opp her.

Lenke til kommentar
Hei!!

 

Når jeg tar sikkerhetskopi fra min N80, kan jeg da bruke den kopien og legge den inn på hvilken som helst annen series 60 3rd nokia telefon?

8079547[/snapback]

Hvis du tar sikkerhetskopi av kontakter og mld etc så skal det gå bra. Er ikke sikker hvis du mener installerte prg, temaer, osv. Har faktisk ikke prøvd, men du kan jo gi en tilbakemld om det virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...