Gå til innhold

Nokia N80 - vurdering, problemer, tips og triks


Anbefalte innlegg

Siden jeg linket til guider deg trinn for trinn gjennom å installere nsu og oppdattere firmware. Trinn 1 er å skrive inn product code for telefonen for å sjekke om det er kommet ny firmware til den. Klikk på linken i den tidligere posten min, så skjønner du hva jeg mener.

8361512[/snapback]

OK. Denen metoden viser deg hvordan du kan laste ned NSU og oppgradere FW. Hvis du har NSU fra før (som de fleste sikkert har) trenger du ikke laste dette ned en gang til. Det holder å oppdater PC-Suite/nsu ved å åpne disse prg og oppdatere de. Det var det jeg mente, og da trenger man ikke produktkoden.

 

Men nok om det, vi er vel enig i bunn og grunn tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plutselig virket ikke søketjenesten på min N80 lenger. (den med gule sider osv) Skjedde rett etter oppdatering av FW, så nå lurer jeg på om det er FW som gjør det, eller om tjenesten rett og slett er nede.

 

(Tjenesten er ikke tilgjengelig for dette området. Prøv på nytt senere)

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Den feilmeldingen har jeg alltid fått på min telefon. Trodde det var fordi jeg bare har prøvd via wlan, og at det var en "pakkedata only" tjeneste.

8362780[/snapback]

Nei den har alltid virket helt fint med WLAN. Tror jeg skal re-installere programmet. Tydeligvis noe som skjedde etter FW oppdatering.

Lenke til kommentar
tulling03: Jupp vi er nok det ;-)

 

blondy: lykke til med oppdattering. Si fra om du trenger mer hjelp

8361763[/snapback]

 

Prøvde å skrive produktkode, fikk opp samme version som jeg har fra før. Ble spurt om å hent den, men det er jeg jo ikke interessert i. Fikk en link fra en annen "tulling 03 ", vet ikke om jeg tørr å prøve enda. Må iallefall stte meg mer inn i det. Vi får se.

Lenke til kommentar
Den feilmeldingen har jeg alltid fått på min telefon. Trodde det var fordi jeg bare har prøvd via wlan, og at det var en "pakkedata only" tjeneste.

8362780[/snapback]

Nei den har alltid virket helt fint med WLAN. Tror jeg skal re-installere programmet. Tydeligvis noe som skjedde etter FW oppdatering.

8362833[/snapback]

 

Etter oppdatering av FW har jeg fått 'WLAN-nettverk ikke funnet' på skjermen. Bruker ikke WLAN så denne teksten skulle jeg gjerne ha vekk. Noen som vet ?

Lenke til kommentar
Hei

Etter at jeg instalerte den nye Firmwaren, kobler mobilen seg opp til internet via Netcom og ikke via wlan. Tidligere ble jeg spurt om hvilket tilkoblingspunkt jeg ville bruke. Hvordan kan jeg bli spurt om det igjen?

 

Takker for svar

8373643[/snapback]

Internett->web->[valg]innstillinger-> sett tilgangspunkt til "alltid spør"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...