Gå til innhold

ut2007 e3 trailer utrulig fett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var det ONS_Torlan jeg så der?!

Sava... Skaffe seg dette ja... Oppgraderer PC'en etter Vista og DX10 kortene kommer på markedet jeg... Samt SM2 prossessorene te AMD ^^

(drømme om råd til det)

Endret av Northern
Skrevet

Tja, ser jo OK ut, men etter all hyppet med UT engien så hadde jeg nesten sett for meg 90% fotorealisme nærmest.

Men men, blir ikke å skaffe meg UT2007 uansett. Spillet appelerer ikke til meg for fem flate øre, og rundspringing på en lukket plass appelerer liksom ikke helt. Trenger noe som motiverer meg.

Ser heller frem til de spillene som blir å bruke UT engien. De kan kanskje bli noe å snu seg etter.

Skrevet (endret)

Tja, det såg no heilt greit ut det der. Flott grafikk, men det var alt. Eg må nok prøve ein demo før eg evt. kjøper dette spelet.

Ser meir fram til andre spel som bruker UE.

Edit: Bør vel nemne at eg ikkje har brukt så mykje tid på dei tidlegare spela i serien. Traileren appellerer sikkert meir til fans av serien.

Endret av ttt
Skrevet

Hmm, ble faktisk veldig lite imponert. For meg så det til forveksling likt ut som siste nåværende inkarnasjon av UT + litt bedre våpeneffekter....

Skrevet
sjekk ut denne første trailern til ut2007.spillet ser utrulig bra fett ut,må nok oppgradere pc min får og kunne kjøre det.

det er nok mange som må oppgradere pc sin snart for og kjøre unreal3 engine spillene.skal kjøpe meg en dual core x2 cpu i høst slik at jeg kan kjøre ut2007 i høst.

http://media.pc.ign.com/media/746/746632/vids_1.html

6127253[/snapback]

Faktisk er minstekravet for å kjøre Crysis 128 MB i videominne, 1 GB Ram, og 2 GHz prosessor, ingen grunn til å tro at UT2007 krever mer ...

Skrevet
kommer det til xbox 360 og?

6131738[/snapback]

Ja, http://tothegame.com/game.asp?id=4343

Dette er kanskje banning i kjerka, men jeg tror ikke at UT2007 kommer til å bli annet enn et monotont multiplayer-skytegalleri, mao. helt likt CS, Q3, etc. Bortsett fra nye modeller, ny fysikk, nye baner, bedre grafikk, og andre "se på meg!"-gimmicker, selvfølgelig.

6132134[/snapback]

Du banner egentlig ikke i kjerka fordi jeg tror alle fans av UT vet at det er sant, men at det ikke gjør noe. For slik har disse spillene alltid vært og man vet hva man får nytt hver gang: Bedre grafikk og kanskje nye våpen.

Skrevet

for å si det rett ut, det er en av de dårligste trailerne jeg noensitte har sett, og bare for å nevne det, det er PS3 porten traileren er ifra, samt at eksplosjonene ser mer ut som placeholders enn noe annet.

og hvordan kan du sammenligne quake og unreal med CS?! hallo! det er totalt vidt forskjellig gameplay og ja, det blir sånn "monotont", hva hadde du ventet deg av et FPS multiplayerspill satt i unreal universet eller quake for den saks skyld.

Skrevet
for å si det rett ut, det er en av de dårligste trailerne jeg noensitte har sett, og bare for å nevne det, det er PS3 porten traileren er ifra, samt at eksplosjonene ser mer ut som placeholders enn noe annet.

og hvordan kan du sammenligne quake og unreal med CS?! hallo! det er totalt vidt forskjellig gameplay og ja, det blir sånn "monotont", hva hadde du ventet deg av et FPS multiplayerspill satt i unreal universet eller quake for den saks skyld.

6132313[/snapback]

Hva er vitsen med å oppgradere PC-en for et spill som kun tilbyr grafikk? PS3- og 360-versjonen blir helt lik PC-versjonen. At PC-versjonen av et spill ser mye bedre ut enn konsoll-versjonen er kun en myte (og har vært det siden PS1), i begynnelsen av en ny generasjon konsoller hender det allikevel at det motsatte er tilfelle. CS og alle andre monotone FPS-spill ligner, bortsett fra at det er andre baner og objekter, i tillegg til ny grafikk.

On topic: Traileren holder ikke hva screenshotsene har lovet, grafikken ser ikke så mye bedre ut enn grafikken i Doom III, eller HL2.

Skrevet
Hva er vitsen med å oppgradere PC-en for et spill som kun tilbyr grafikk? PS3- og 360-versjonen blir helt lik PC-versjonen.

6132775[/snapback]

Mus og wasd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...