Gå til innhold

Her er Windows Media Player 11


Anbefalte innlegg

Er dislektiker, men jeg vet at det sto kun verskjonen og ikke betaversjonen. Kopierte fra artikkelen. Kanskje de har fått feil info og rettet på det etter min forige post.

6128344[/snapback]

:p

 

De har sikkert retta det senere, ja. Syns jeg husker det jeg og, at det ikke stod noe om beta.

 

EDIT: De kunne godt skrevet det når de retta sånne ting, enten i artikkelen eller i denne tråden...

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke jeg orker å hente ned en beta-sak bare for å sjekke det, når jeg neppe kommer til å bruke den som avspiller (ihvertfall ikke før jeg er 100% sikker på at WMP slutter å modifisere filer uten at du spør). Men uansett hvordan det høres ut, så virker det jo som den ikke takler gapless playback. Lurer på om den støtter id3v2.4, RG er vel heller ikke støttet regner jeg med?

 

AtW

6124884[/snapback]

Gapless MP3 støttes i WMP 11 har jeg funnet ut. Den er bare på default slått av. Se mer i den andre tråden hvis du vil vite hvordan du slår den på.

 

Jeg vil tro at den støtter id3v2.4 ja, men er det en enkel måte å finne det ut på?

 

Den støtter også volumutjevning som vi også har funnet ut.

 

:)

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg orker å hente ned en beta-sak bare for å sjekke det, når jeg neppe kommer til å bruke den som avspiller (ihvertfall ikke før jeg er 100% sikker på at WMP slutter å modifisere filer uten at du spør). Men uansett hvordan det høres ut, så virker det jo som den ikke takler gapless playback. Lurer på om den støtter id3v2.4, RG er vel heller ikke støttet regner jeg med?

 

AtW

6124884[/snapback]

Gapless MP3 støttes i WMP 11 har jeg funnet ut. Den er bare på default slått av. Se mer i den andre tråden hvis du vil vite hvordan du slår den på.

 

Jeg vil tro at den støtter id3v2.4 ja, men er det en enkel måte å finne det ut på?

 

Den støtter også volumutjevning som vi også har funnet ut.

 

:)

6131722[/snapback]

 

Hvilken andre tråd? Har du en lenke?

 

Man kan tagge en sang med forskjellige tager på id3v1 og id3v2.4 og se hva mediaplayer viser. Foobar 0.91 feks tagger id3v2.4

 

At den støtter volumutjevning er ikke på langt nær så interessant som hva slags volumutjevning den støtter.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvilken andre tråd? Har du en lenke?

 

Man kan tagge en sang med forskjellige tager på id3v1 og id3v2.4 og se hva mediaplayer viser. Foobar 0.91 feks tagger id3v2.4

 

At den støtter volumutjevning er ikke på langt nær så interessant som hva slags volumutjevning den støtter.

 

AtW

6132204[/snapback]

Sjekk signaturen min. (WMP)

 

Skal teste dette når jeg får tid.

 

Neivel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...