ExE Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Kan noen anbefale meg et spill med en god historie. Helst ikke for gamle titler. Har nettopp godt igjennom Dreamfall og trenger et nytt spill med god historie. Andre spill jeg har likt historien på som jeg kommer på i farten er: Den Lengste Reisen Fahrenheit Neverwinter Nights Mafia Half Life/Half Life2 KOTOR 1 Noen anbefalinger?
Bertelsen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Helt klart MGS 1 og 2! Selvom de kan være litt gamle i ditt syn. MGS-serien er de eneste spillene jeg har rundet 10 ganger +. Endret 16. mai 2006 av Bertelsen
ExE Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Hm, interessant. Det er vel noe liknende Splinter Cell serien er det ikke?
pordey2 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hmm No One Lives Forever har artig historie, men definisjonen av "gammelt spill", blir opptil enhver...
ExE Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Når jeg tenker gammelt spill, tenker jeg så langt tilbake som Den Lengste Reisen. No One Lives Forever ja. Artig historie sier du, alltid skøy med litt humor.
Dragon Hunter Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 King's Quest-spillene Broken Sword-spillene Monkey Island-spillene Gothic-spillene GTA: SA
Civilix Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Siden du likte KOTOR1 kan du jo fortsette med KOTOR2 Forsåvidt er det mange andre RPG som bra historie som man kan leve seg inn i: Baldurs Gate 1/2 (pc-versjonene, ikke Dark alliance) ekspansion pakkene til NWN(hvis du ikke har spillt de) Jade Empire(når det enderlig kommer ut) Ghotic 1 og 2(med xp) Av fps spill kan jeg anbefale: Sniper elite(et WW2 spill som skiller seg litt ut) FarCry NOLF 1/2 Det finnes nå også RTS med velfungerende story: Spellforce 1/2 (2 er'n anbefales) Warcraft 3 + xp Warhammer Og til slutt så må vi også nevnt GTA3 og GTA Vice City, 2 fantastiske spill... Alle spill nevnt i denne posten har vertfall jeg levd meg godt inn i historien på, og koset meg når jeg har vært inne i spillverdnen.
Bertelsen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hm, interessant. Det er vel noe liknende Splinter Cell serien er det ikke? 6118408[/snapback] Både ja og nei, har kun spilt det første Splinter Cell-spillet. Men MGS kan bli taktisk med action-elementer, eller ren sniking uten noen drap på samvittigheten, untatt der du må ta livet av folk, som er bosser og andre sekvenser. Ellers kan du gå helt rambo på spillet å, men spillet har en så sinnsykt og innviklet historie som jeg nesten aldri har sett maken av i spill. Det er ikke vanskelig å forstå det grunnleggende, men det er så mye mer. Skal ikke røpe noe nå. Spillet består vel av en 4 timer +/- med bare snakking gjennom "codecen" som er en slags innebygd mobil i øret ditt, hvor du da snakker med teamet ditt om mange forskjellige ting, man knytter et forhold til hver eneste person man snakker med. Noe som gjør spillet ganske uvanlig, sinnsykt bra spillserie som jeg virkelig anbefaler! Du får vel begge spillene meget billige å vil jeg tro.
zerelia Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Anbefaler Deus Ex selv om det er ganske gammelt nå (2001 eller noe).
Venerable Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Mye bra nevnt her, og mye jeg ikke har vært borti men absloutt skal prøve. Fordi å bli oppslukt i historien til et spill er noe av det kjekkeste som fins. Selv anbefaler jeg Freelancer.
Gnurk Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Spellforce: Order of Dawn m/expansions Breath of Winter + Shadow of the Phoenix, deretter Spellforce 2: Shadow Wars. Anbefales på det sterkeste
Gromle Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Gabriel Knight spillene. Jane Jensen kan sakene sine. Og GK3 bør vel være høyaktuellt nå i disse Dan Brown tider.
BlastyTrasty Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Ser noen har anbefalt Kotor 2 - og det støtter jeg fullt ut. Utrolig bra spill. Andre bra spill med bra historie er Max Payne. Så kan du forøvrig følge med på Alan Wake. Som virker som en Stephen King historie i spillform. Lovende.
Janster Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Planescape Torment har trolig en av de beste historiene i et spill noensinne spør du meg. Vanvittig bra plot, litt gammelt spill nå, men fortsatt moro. Janster
koronag Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Call of Cuthulhu: Dark Corners of the Earth. Herlig spill med meget fengslende historie..
abcd423417984 Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Jeg synes max payne 1 og 2 har ganske fengselende historie.
Glipp Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Splinter cell spillene.. helt rå synes nå jeg.. fengene... eldere spill: Operation Flashpoint!
ZayCon Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Tomb Raider 1 - Men det er jo gammelt da, veldig gammelt! Tomb Raider: The Legend Max Payne 1 og 2 ZayCon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå