Gå til innhold

Test Drive Unlimited: Imponerende liste!


w0d00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og dette kommer på pc! JIPPI! endelig et spill der du slipper å fikse så mye på bilene dine, dette har jeg ventet på!

 

Jeg skal ha meg Aprilia RS 1000 I hvertfall, og Ducati 999, Ferrari Maranello 575! osv

mange råflotte kjøretøy der altså!

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Mclaren F1, Ferrari F40, BMW M3. Nuff said.

 

Bra at det er en stund til spillet kommer, 360 demoen har endel bugs. Det eneste politiet bryr seg om er hvis du dulter borti andre biler, de driter i om du kjører for fort. Veiene er "kantete" også, særlig over veitopper, nesten som fartsdumper.

 

Når det gjelder skade på bilene så er det like greit uten synes jeg, kjipt hvis man må starte på nytt/reparere skader hvis man kræsjer eller blir påkjørt av en idiot.

Lenke til kommentar
Når det gjelder skade på bilene så er det like greit uten synes jeg, kjipt hvis man må starte på nytt/reparere skader hvis man kræsjer eller blir påkjørt av en idiot.

6174520[/snapback]

Jepp, ihvertfall i denne typen spill der man tjener opp 'penger' etterhvert og kan kjøpe seg dyrere biler som selvfølgelig også kan brukes online. Kjipt hvis en idiot dundrer inn i bilen din (med vilje eller ikke, men det er jo en del drittsekker online) og du må starte helt fra bunnen av igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...