ErlendP Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hei. Jeg lurer på hvordan man kan lese hotmailen i opera sitt eget hotmail program? Bruker opera 9. Gmail går fint, men når jeg prøver å lese opera mailen, så kommer det opp feilmelding: POP3 Server unavaible? Noen som vet hvordan man fikser dette? Er det slik at hotmail må man lese på nettet og at hotmailen ikke kan imorteres til opera? Mvh ErlendP
haakka Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Tror ikke hotmail støtter POP3, så det tviler jeg på at er mulig.
endrebjo Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hotmail kan ikke lastes ned via POP3 direkte. Til Mozilla Thunderbird finnes det en plug-in som oversetter meldingene til POP3. Jeg har prøvd å søke etter en liknende til Opera, men jeg har ikke funnet noe enda. Noen google-racere kan jo kanskje prøve å finne en.
spyro Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Har selv thunderbird, hvordan bruker man hotmail der?
Torbjørn T. Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har prøvd å søke etter en liknende til Opera, men jeg har ikke funnet noe enda. Fann denne, men ser ikkje ut som den er gratis.
JonH Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Har selv thunderbird, hvordan bruker man hotmail der? 6142842[/snapback] Check Hotmail using Thunderbird Endret 21. mai 2006 av JonH
qualbeen Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 har ikke testet, men fant denne nå: http://www.freepops.org/en/ uansett, hvorfor bruke hotmail når man kan bruke så mange andre mail-konti som faktisk støtter pop? seriøse aktører som yahoo og gmail støtter selvfølgelig pop, imap m.m..
endrebjo Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har prøvd å søke etter en liknende til Opera, men jeg har ikke funnet noe enda. Fann denne, men ser ikkje ut som den er gratis. 6143025[/snapback] Jo. Det ser ut som at Hotmail Popper er gratis, men hvis man har en relativt ny hotmail-konto, må man betale Microsoft for å kunne bruke noe som helst annet enn en nettleser til å lese mailen.For å sjekke om du kan bruke eksterne programmer, kan du se om du får det til i Outlook Express.
quakie Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hotmail-konto funker ikke i Outlook Express hvertfall. Det kommer en feilmelding som sier at du må betale for det.
endrebjo Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Hotmail-konto funker ikke i Outlook Express hvertfall. Det kommer en feilmelding som sier at du må betale for det. 6150102[/snapback] De med en relativt ny hotmail-konto får den meldingen ja. De som hadde en hotmail-konto som de brukte med Outlook Express før Microsoft innførte restriksjonene, kan fremdeles bruke Outlook Express eller andre eksterne programmer. http://www.hardware.no/nyheter/programvare...k-hotmail/10726 Endret 21. mai 2006 av endrebjorsvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå