Gå til innhold

Hardware.no arrangerer LAN og trenger crew!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Får vi vite på mail eller her på forumet hvem som har blitt valgt ut til å være crew?!?

6165879[/snapback]

De som sender e-post vil få e-post fra meg så fort det lar seg gjøre, jeg kommer til å ta en gjennomgang i morgen med utsendinger. Har vært litt stress de siste dagene med eksamenstjas. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får vi vite på mail eller her på forumet hvem som har blitt valgt ut til å være crew?!?

6165879[/snapback]

De som sender e-post vil få e-post fra meg så fort det lar seg gjøre, jeg kommer til å ta en gjennomgang i morgen med utsendinger. Har vært litt stress de siste dagene med eksamenstjas. :)

6165882[/snapback]

*håper man blir crew* men klar til å grine fordi det var noen andre som fikk plassen :D

Skrevet

TTT

ting tar tid

Takk for tålmodigheten og interessen karer.

Ser ut som om vi kanskje kan prøve oss med LAN side og pressemelding fredag eller mandag. Forsett å maile Capitano Ueland.

Angående slogan....

Jeg er jo litt Terry Pratchett nerd så på intra forumet kjører jeg på "Be there og be a rectangular thing".

....

Nivået av analfabetisme var noe høyere enn ventet her i HW, så har ikke fått en eneste indikasjon på at noen skjønte den :)

Kanskje vi må ha en Slogan konkurranse også :)

Men denne konkurransen kommer isåfall ETTER vi har lansert lansiden. ETTER. :cool:

Skrevet

Kommer det en offisiell HW.no - Lan tråd eller? Der man har generell diskusjon om LANet?

Jeg har lyst til å være tech, men er bare 15 såeh...

Noen nærmere dato eller?

Skrevet
dette kan ble spennende :) må man være medlem for å komme?

6169549[/snapback]

Nei.

Tror en av grundene til at lanet blir arrangert, er rekrutering.. Hvis jeg skjønte det riktig da :p

Skrevet

Til informasjon så får alle som har søkt svar etterhvert så jeg får pløyet meg gjennom. For å unngå surr i kabalen tar jeg ikke å svarer alle på en gang :)

Skrevet
Til informasjon så får alle som har søkt svar etterhvert så jeg får pløyet meg gjennom. For å unngå surr i kabalen tar jeg ikke å svarer alle på en gang :)

6178297[/snapback]

Glede/gruer meg

Skrevet
Skal lanet være på Fornebu flyplass altså? Er det mulig å en mer konkret stedshenvisning? (adresse)

6178701[/snapback]

Rullebane 2... :p

Hva med 1024 deltarere, 512 kr. blir prisen?

Skrevet
Skal lanet være på Fornebu flyplass altså? Er det mulig å en mer konkret stedshenvisning? (adresse)

6178701[/snapback]

Rullebane 2... :p

Hva med 1024 deltarere, 512 kr. blir prisen?

6179352[/snapback]

Hehe. Vi snakker databenevningen? :D

Skrevet
Håper dette blir bra, for dette er noe jeg absolutt vil bli med på  :D

6180623[/snapback]

Selvfølgelig kommer det til å bli bra, så det er noe ingen kan gå glipp av :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...