Gå til innhold

F.E.A.R starter ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Kjøpte meg FEAR på Elkjøp til 249 i går. Jeg innstalerte spille, og alt gikk bra helt til jeg skulle starte spillet.

Trykker på FEAR ikonet, og det tar noen sekunder, så kommer det ett bilde med noe copyright ting, og bilder av, blandt annet Nvidia, Sierra, WB Games. Samtidig som dette bilde vises, er det en slik "skummel" lyd. Da det er over, så skjer det ikke noe. Spillet vil ikke starte. Trykker da på ALT - CTRL - DEL, og da kommer det opp vinduet der det står at FEAR svarer ikke.

Har avinnstalert spillet og lagt det inn på nytt. Lastet ned nyeste Nvidia skjermkort driver. Lagt inn Patchene 1.04. Prøvd å kjøre det med NO DVD key, men samme problemet dukker opp.

Har en Pentium 4, 3,2 Ghz. Nvidia 6600 256 MB skjermkort. 1024 Ram.

Fjernet K-lite codec pack, da jeg leste at man bør fjerne slikt for å spillet.

Har prøvd å google litt, leste noe om å sette ned oppløsningen, men det har jeg prøvd, uten at spillet starter.

Har ZoneAlarm pro, har godkjent spillet, uten at det hjelper så mye. Jeg spiller Battlefield 2 endel, og her har jeg ingen problemer. Spiller også FM 2006.

Så da sitter jeg her uten å få spilt dette spillet som jeg har hørt så mye om.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg med problemet mitt? :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

hva med nye drivere til skjermkortet? siste patch og lignende?

Skrevet

Lastet ned drivere til lydkort, skjermkort, siste directX og siste patch til spillet. Men det skjer akkurat det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...