Solidsturla Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er en warlock og lurer på hvordan man får denne enchanten. Er et quest eller hva er det, hvordan får jeg det? Jeg er helt blank Takk for svar
likferd Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det er denne enchanten som du får av denne questen i Zul Gurub.
chokke Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Det er denne enchanten som du får av denne questen i Zul Gurub. 6110471[/snapback] In the next patch, the Dire Maul Librams will no longer be a requirement for the Zul'Gurub enchantments. Instead, a new item drop from either Bloodlord Mandokir or Jin'do the Hexxer, along with the class appropriate Voodoo doll will be all that is necessary, making these enchants much more accessible to players. We do plan to incorporate additional use for the Librams, but the specifics are yet to be determined.
JoeDohn Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Håper virkelig det er samme item som dropper fra både Mandokir og Jin'do, siden de to er av forskjellige verdener i vanskelighet.
likferd Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 making these enchants much more accessible to players. Jaja, det gjenstår å se tror jeg.. Om det blir en 5% drop fra hexxer som du får maks 1 av per raid, tror jeg at jeg foretrekker å farme/kjøpe librams..
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Håper virkelig det er samme item som dropper fra både Mandokir og Jin'do, siden de to er av forskjellige verdener i vanskelighet. 6111252[/snapback] Nja, Jin'do er vanskeligere, det er ikke til å stikke under en stol, men jeg var ikke så imponert. Første gangen guildet prøvde ham, fikk vi ham ned til 20%, og det var på tampen av en kveld. Få shards til healthstones, ingen shadow protection pots for å gjøre ting litt lettere. Men, absolutt, fortrinnsvis Bloodlord. Han er jo easy-peasy.
Sink Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 hihi, tok ned hexxer for første gang vi, i helga. dog, vi brukte ingen prot pots, og locksa var tomme for shards :-> gikk ned på 3. forsøk var det vel =)
dnthalhuk Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Hexxer er lett når man har DPS som konser og klarer å drepe totems og shades når de må.
ahpadt Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 making these enchants much more accessible to players. Jaja, det gjenstår å se tror jeg.. Om det blir en 5% drop fra hexxer som du får maks 1 av per raid, tror jeg at jeg foretrekker å farme/kjøpe librams.. 6111688[/snapback] Jepp. Håper det blir en ting for alle klasser som har MINST 50% droprate.. Skjerke at jeg farmer den knøleinstancen mye lenger nå (er bittelitt over 1/2 til exalted)..
ugotabanana Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Får håpe blizz finner på noe smart ja, begynner få mer enn nok med både ZG og AQ20
John Keats Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Var med på broodlord i går med warrioren, eneste som døde var meg pga slack fra healerne da jeg tanka raptor. Han er altfor lett. Jin'do på sin side...
Overguard Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jin'do burde være main boss i zg med tanke på vanskelighet. Jeg har ventet på primal hakkari kossack i 2 mnd snart Har en libram liggende i banken Så er det vel å vente på bf pants enda lengre ._.
Gnurk Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Jin'do burde være main boss i zg med tanke på vanskelighet. Jeg har ventet på primal hakkari kossack i 2 mnd snart Har en libram liggende i banken Så er det vel å vente på bf pants enda lengre ._. 6113820[/snapback] Hehe - er i samme boks som deg, har venta på Kossack siden slutten av Januar. Har riktignok ikke vært med på alle ZG runs - (straks revered) - men da *ene* gangen en kossack droppa rolla jeg 2 (!), roguen som vant fikk 4 >< Jeg ser absolutt helst at droprate på libram-item i 1.11 er 50 %+, samtidig som jeg håper inderlig at jeg får begge mine kossacks innen 1.11. Endret 16. mai 2006 av Gnurk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå