Gå til innhold

Spillverket.no: Løgn godkjent på forum, ulovlig å linke til fakta


Anbefalte innlegg

...helt siden da Nintendo ga Sony en kontrakt for å utvikle en add-on drive til SNES, Sony brukte tiden og researchen til å gå og lage sin egen konsoll og brøt kontrakten med Nintendo.

6092048[/snapback]

 

Tar meg den friheten til å oversette fra anti-sonysk:

http://en.wikipedia.org/wiki/Psone#Development

6092319[/snapback]

Ikke kommenter andres valg og begrunnelser. Dette er en undersøkelse og ikke en diskusjonstråd.

6092329[/snapback]

 

Moderator slettet min link til hvordan det faktisk foregikk, og lar Crockets løgner stå uimotsagt, fordi han ikke ønsker at noen skal diskutere andre sine valg..

 

Hvis folk lyver på plasser moderatorer ikke ønsker diskusjon, så bør dem fjerne løgnen også.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...helt siden da Nintendo ga Sony en kontrakt for å utvikle en add-on drive til SNES, Sony brukte tiden og researchen til å gå og lage sin egen konsoll og brøt kontrakten med Nintendo.

6092048[/snapback]

 

Tar meg den friheten til å oversette fra anti-sonysk:

http://en.wikipedia.org/wiki/Psone#Development

6092319[/snapback]

Ikke kommenter andres valg og begrunnelser. Dette er en undersøkelse og ikke en diskusjonstråd.

6092329[/snapback]

 

Moderator slettet min link til hvordan det faktisk foregikk, og lar Crockets løgner stå uimotsagt, fordi han ikke ønsker at noen skal diskutere andre sine valg..

 

Hvis folk lyver på plasser moderatorer ikke ønsker diskusjon, så bør dem fjerne løgnen også.

6094360[/snapback]

La meg først få lov til så si at jeg skjønner din irritasjon. Ingen liker vel feilaktige opplysninger. Men nå var tråden min ment som en meningsmåling. Ikke en diskusjon hvot vidt det ene eller andre var riktig eller galt. Og dette pressiserte jeg da også i førsteinnlegget om du i det hele tatt tok deg bryet med å lese det?

 

Jeg synes derfor at du da enten starter en ny tråd hvor du setter dette emnet opp til diskusjon eller at du tar kontakt med aktuelle bruker på PM og viser til fakta. Hvor på denne bruker da kan ordne opp selv. Problemet med spill-seksjonene er at det er enkelte brukere som er hva enkelte vil kalle "fanboys". jeg liker bedre å se på dem som personer som uten evne til å se ting i perspektiv. Også må de ofte hevde seg ved å prøve å si at deres valg er best. Men nok om det.

 

For at tråden min i det hele tatt skulle kunne brukes til noe nyttig, og ikke forvandles om til en slagmark mellom inbitte "fanboys" var det nødvendig å sette noen følgeregler. Blant annet da at man ikke skulle diskutere ting som hvilken konsoll som var best eller hvem som gjorde hva. Dette bryr jeg meg for å si det slik døyten om. Spesielt i en tråd som ikke handler om det. Derfor slettet jeg innlegget ditt. Og det håper jeg du kan forstå.

 

Jeg så faktisk positive tendenser i tråden hvor inbitte "fanboys", uten at jeg skal nevne navn, kom med nøytrale innlegg av en sort som ikke prøvde å mase om hvor dårlig alle de andre konsollene er, og hvor store idioter de andre var som ønsket enn annen konsoll en dem.

 

Om du også faktisk ser i hviolken kategori tråden er i ser du at den er i Spørsmål og svar - Konsoll-kategorien. Og som du sikkert vet skal man skrive spørsmål og få svar her. Ikke diskutere. Det er det denne kategorien er blitt til for. Dersom du synes at Crockets løgner er så forferdelige synes jeg du bør sende han/hun en PM og fortelle dette. Eller opprette en egen tråd for det under Diskuter Konsoll og Tilbehør. Men i så måte må du fokusere på sak ikke person.

 

Jeg tror egentlig de fleste vet hvordan det lå ann med denne Nintendo-Sonysaken. Selv er jeg fullt klar over at det var Nintendo som brøt avtalen. Jeg tror heller ikke at denne saken er av en betydning og at derfor utsagnet til Crocket ikke spiller noen rolle. Det gjør det hvertfall ikke for meg.

 

Men gjør som jeg anbefalte, så skal du se at alt ordner seg. Man skal selvfølgelig få lov til å komme med sine synspunkter, men da må man gjøre det på den riktige måten. Altså ikke i en tråd med regler som utelukkende sier at man ikke skal gjøre det.

 

Jeg ønsker på ingen måte å la løgner stå uimotsagt, så dersom du ikke gjør det så kommer jeg til å informere om de harde fakta.

 

Edit: Det viser seg at Crockett har fjernet denne delen av innlegget sitt, og da er det vel heller ikke et problem lenger.

 

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...