Gå til innhold

Ny film om et spill, som dreper folk. Hva hetern?

asad

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Husker jeg så traileren til en film osm handlet om noen venner som fikk tak i et spill. Onlinespill tror jeg. Måten de døde på ingame var måten de ble slaktet på irl. Noen som husker navnet?

Har googla i 15 min, uten resultat.

Endret av asad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den er amerikans og helt ny. Mulig at den ikke har kommet ut ennå, jeg vet ikke. HUsker heller ikke noen skuespillere fra filmen.

Skrevet (endret)

Minner om en gruelig dårlig episode av X-Files som het FPS.

Det var på slutten av 90-tallet når FPS-spill var "nytt" og "hot". Det var masse ungdommer som forsvant/døde, og det ble avdekket at disse spilte et spesiellt Virtual Reality spill. Også var det selvsagt en "avatar" inne i spillet som hacket hjernebølgene til de andre og fikk dem til å tro de var døde, og dermed døde hjernen. Man spilte ved å ha på stor hjelm og VR-hansker, og gikk på ei tredemølle. Fancy shit. Selvsagt var grafikken Polygon-grafikk ala Lawnmower Man. Mulder måtte spille masse og få "leet skills", så greide han å slå denne avataren i en deathmatch.

Endret av Bitex
Skrevet
Minner om en gruelig dårlig episode av X-Files som het FPS.

Det var på slutten av 90-tallet når FPS-spill var "nytt" og "hot". Det var masse ungdommer som forsvant/døde, og det ble avdekket at disse spilte et spesiellt Virtual Reality spill. Også var det selvsagt en "avatar" inne i spillet som hacket hjernebølgene til de andre og fikk dem til å tro de var døde, og dermed døde hjernen. Man spilte ved å ha på stor hjelm og VR-hansker, og gikk på ei tredemølle. Fancy shit. Selvsagt var grafikken Polygon-grafikk ala Lawnmower Man. Mulder måtte spille masse og få "leet skills", så greide han å slå denne avataren i en deathmatch.

6089415[/snapback]

ok, men det var ikke denne. Den så skikkelig bra laga ut faktisk. håper noen kommer med et navn snart :=)

Skrevet

Har sett traileren jeg også på apple.com/trailers. Fant den ikke der nå. Og kommer heller ikke på navnet. Skal leite litt, så kanskje jeg finner det.

Skrevet

søren ass. KLikker nå. har lett i en time snart.

Jeg så traileren på apple.com/trailers jeg og, den virka innmari fet. Hmm.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...