Gå til innhold

Foto treff på Haugalandet


Anbefalte innlegg

Edit legger inn endelig invitasjon i første post slik at alle ser det:

 

Herved inviteres dere alle til fototreff på Karmøy.

 

Vi treffes søndag 18. juni kl 1500 ved Stabburet utenfor Avaldsnes kirke.

 

Ta med kamera (dslr, kompakt, digitalt/ analogt, engangskamera, mobilkamera etc), godt humør, gode sko, en varm genser eller shorts om været tillater det. De finnes griller på Bukkøy, jeg skal prøve å få lurt ut litt grillkull før vi starter om andre tenker på det samme ville det vært flott.

 

Vi tar for oss området rundt kirka, historiesenteret og Vikinggården på Bukkøy og alt annet av interesse.

 

Vel møtt.

 

Av mangel på en egen Fotoaktivitets kategori (jeg har levert inn forslag).

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=574598

 

Legger jeg her inn et ønske om fototreff på Haugalandet.

 

Kattekvinnen og ing98ole har uttrykt interesse for å være med. Er det andre som ønsker å være med?  Når skal vi ta det?

 

Jeg har en gutt som er 5 år som har veldig lyst til å være med på fototur.

 

Derfor foreslår jeg en helg slik at det ikke blir for sent. Hva med lørdag 17. eller  søndag 18. juni. Men er selvsagt svært fleksibel, kan også ta en hverdag, men da må Teodor bli hjemme.

 

Kim Are

Endret av kimare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen konkrete planer, spørsmålet er hva vi vil og hva vi rekker. Er åpen for innspill er det noen som har gode forslag så gjør vi dette.

 

Jeg ramser opp noen plasser som kan være aktuelle:

 

Avaldsnes/ Visnes

Skudesneshavn

Karmøy-heiene (om det er noe der, er ikke kjent)

En av strendene på vestsiden.

Haugesund sentrum

Ryvarden

 

Edit:

Tema:

Blomster

Dyr/ fugler

Mennesker

Landskap

Annet

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Hadde vært kjekt å fått samlet litt flere folk. Det, jeg er mest interessert i er litt innspill og hjelp samt litt fotodiskusjoner osv...

 

De som er med har hvertfall en ting til felles, nemlig fotografering så tror det kan bli hyggelig selv om du ikke kjenner noen.

 

Når det gjelder lokasjoner så vil jeg helst droppe lange fjellturer...

 

Men sko fått litt flere med. Trenger jo ikke bare være folk som henger på forumet. Dem er det ganske lite av ;)

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar

Jeg har snakket med en kollega av meg som har sagt at han kan være med og guide oss gjennom Åkra og strendene på vestsiå.

 

Dette hadde kanskje vært en ide?

 

til kattekwinnen: kjekt å bli kjent med noen nye vel? I tillegg kan vi utveksle erfaringer og kanskje lære noe?

 

Passer noen av disse dagene?

Lenke til kommentar

Hei

Ja det høres interessant ut dette, det kan vel ikke skje så mye første gangen vi treffes men etter hvert som vi blir kjent så kommer nok mange ideèr om ting som vi kan se på. Får også utveksle brukererfaringer. Det er bare å bli enig om dato. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enig med katta vår i at man trenger ikke stille opp med det siste nye innen digitalt proffutstyr. Du får sikkert også anledning til å tafse på, og sammenligne noen modeller, hvis det blir stort oppmøte.

Jeg stiller forresten gjerne opp, hvis jeg er på Haugalandet. Tror jeg skal være her stort sett hele juni, og jeg har ikke så mye annet å gjøre.

 

Får se om jeg endelig får kjøpt batteri til Lomo'en innen den tid. Må jo ha med noe analogt også. Skulle ønske jeg hadde sendt Zorky'en til rens, for jeg bør jo bidra med noe klassisk, for å følge opp mitt image her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...