Gå til innhold

Foto treff på Haugalandet


Anbefalte innlegg

Øya Vikinggården ligger på, like bak Avaldsnes kirke.

 

Hvilken dag passer for folket lørdag eller søndag? Jeg stemmer for søndag 18. juni.

 

Når skal vi møtes? jeg foreslår kl 1100.

6244885[/snapback]

Ahh, nå husker jeg hvor det er. :wee:

 

:hm: Den datoen er dårlig for meg, trur jeg.

16. Juni får vi vite om vi kommer opp i muntlig eksamen.

Hvis ikke så kan jeg bli med. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel på tide å spikre et møtetidspunkt og sted.

 

Herved inviteres dere alle til fototreff på Karmøy.

 

Vi treffes søndag 18. juni kl 1500 ved Stabburet utenfor Avaldsnes kirke.

 

Ta med kamera (dslr, kompakt, digitalt/ analogt, engangskamera, mobilkamera etc), godt humør, gode sko, en varm genser eller shorts om været tillater det. De finnes griller på Bukkøy, jeg skal prøve å få lurt ut litt grillkull før vi starter om andre tenker på det samme ville det vært flott.

 

Vi tar for oss området rundt kirka, historiesenteret og Vikinggården på Bukkøy og alt annet av interesse.

 

Vel møtt.

Lenke til kommentar

Synes dette er en glimrende ide kimare!

Synes så absolutt at det er for lite av slike "forum-treff" på dette forumet, de som poster her på forumet har jo gjerne mange felles interesser, -så det kunne jo vært kjempegøy å treffe disse personene i virkeligheten for å dyrke fotointeressen sammen :)

Men, regner med at dette treffet dessverre er et stykke unna Oslo (eller?), så det spørs vel om jeg får deltatt :( Uansett et meget positivt tiltak, som jeg håper vi får se mer til i denne nye kategorien "Fotoaktiviterer".

Stå på kimare!

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Jeg skal se om jeg kan komme. Har som sagt tidligere en eventuell eksamen.

 

Jeg er ikke så godt kjent utpå Karmøy, hvor ligger Stabburet?

6285318[/snapback]

Hvis du vet hvor den gamle steinkirken på Avaldsnes er (den som man kan se fra Karmsund Bro), så ligger stabburet ved parkeringsplassen til kirken. Kommer du fra fastlandsiden så ser du hvor kirken er fra hovedveien, kjører opp til venstre i rundkjøringen, og vips.....

Lenke til kommentar
Hvis du vet hvor den gamle steinkirken på Avaldsnes er (den som man kan se fra Karmsund Bro), så ligger stabburet ved parkeringsplassen til kirken. Kommer du fra fastlandsiden så ser du hvor kirken er fra hovedveien, kjører opp til venstre i rundkjøringen, og vips.....

6286162[/snapback]

Ok, takk. Jeg har vært ved kirken i noen anledninger. Fin kirke. ;)

Lenke til kommentar

Hei hei.

Detter virker hyggelig Kim Are.

Hvilken dato er blitt satt nå?

Jeg får også vite om jeg kommer opp i muntlig denne dagen den 16. juni, men gjør jeg ikke det kan jeg nok bli med! :)

 

Jeg er med uansett hvor ferden går.. Men har ikke bil eller moped, så om vi skal langt av gårder sliter jeg litt..

 

Haakon - www.haakonnordvik.com

Lenke til kommentar
Hei hei.

Detter virker hyggelig Kim Are.

Hvilken dato er blitt satt nå?

Jeg får også vite om jeg kommer opp i muntlig denne dagen den 16. juni, men gjør jeg ikke det kan jeg nok bli med! :)

 

Jeg er med uansett hvor ferden går.. Men har ikke bil eller moped, så om vi skal langt av gårder sliter jeg litt..

 

Haakon - www.haakonnordvik.com

6298069[/snapback]

 

 

 

Vi treffes søndag 18. juni kl 1500 ved Stabburet utenfor Avaldsnes kirke.

 

Trenger du skyss har jeg plass til 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...