Gå til innhold

Foto treff på Haugalandet


Anbefalte innlegg

Ingen har foreløpig meldt om transportbehov. Jeg kommer ikke til å sjekke pc-en før jeg drar, men send meg en SMS om noen får behov for transport. Mitt nr er 41687811.

 

PS Teodor (min sønn på 5år) kommer ikke til å være med da han ikke har lyst.....)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pokker, jeg kunne ikke vøre med pga av jeg måtte til Flisa. :ermm:

 

Kanskje vi skal avtale et nytt tidspunkt?

6335658[/snapback]

Rapport kommer fra en av deltakerene snart.

6335815[/snapback]

Å, gjør det det? :innocent: Egen tråd eller her?

Her er i alle fall et bilde! Hvem som er hvem er en hemmelighet frem til den fyldige rapporten blir publisert :p

(si fra om dere ikke vil bli identifisert med nick og fornavn)

post-59075-1150694939_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Søndag den 18. juni hadde en gjeng fra akam.no og digit.no avtalt å møtes på Karmøy i Rogaland. Ingen visste hvor mange som ville vise seg, men oppmøtet var relativt bra, med tanke på været.

 

Det regnet kattunger da undertegnede kjørte fra Sunnhordland til den avtalte møteplassen ved Avaldsnes kirke på Karmøy. Været kom seg heldigvis, og jammen dukket det ikke opp noen sjeler med ryggsekkene fulle av utstyr, klar for

å skyte det som måtte dukke opp. Til og med en kar fra Stavanger møtte opp, og en tre år gammel gutt (han hadde faren med ;)). Guttungen hadde ikke kamera, men studerte komposisjonen til de som fotograferte.

 

Etter å ha gått en tur rundt den gamle Olavskirken vendte vi blikk og optikk mot

Bukkøy, som er en konstruert vikinggård med interessante motiver for ivrige fotografer. Der var vi i det store og hele alene, været holdt andre folk hjemme. Til og med vikingene var bortreist på den tåkete dagen. Vi trasket rundt en halv runde rundt øya (tror jeg) mens (den avanserte) samtalen og pekefingeren

gikk. Etter nesten fire timer var vi tilbake på parkeringsplassen ved kirken der vi tok et samlebilde. Og da kom også regnet tilbake…

 

Jeg fikk inntrykk av at flesteparten var fornøyde med initiativet til fototur, så det blir sannsynligvis flere treff.

 

På bildet:

kimare / Kim Are, Guljar / Geir Roald, kattekwinnen / Irene, Tor Harald, Jostein med sønnen sin og PMnormal / Per Magnus.

 

Feil, usannheter eller tilføyelser kan rettes til meg, redigerer jeg :thumbup:

Endret av kattekwinnen
Lenke til kommentar

Har jeg fått noe med deg? Forøvrig ble neste tur diskutert noe løst og strandlinja fra Åkra til Ferkingstad ble nevnt, men da er vi avhengige av enten ikke altforgodt vær eller en senere tur slik at vi slipper å plagge våre minnekort med altfor mye naken hud.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg koste meg godt på turen. Mye interesange info. Og noe jeg ikke forstod noe av heheh. Så jeg merker jeg har langt igjen der heheh.

 

Ellers var det dårlig vær. Men men humørett vårt var oppe for det. Virkett det som heheh. Blir så gjerne igjen med på en ny tur :D

Lenke til kommentar

Ja, jeg blir gjerne med igjen. Tar gjerne med noen flere mennesker også neste gang. Ut på tur, aldri sur. Det var veldig artig å møte menneskene bak nick'ene, og det var jo en hyggelig gjeng som la ut på vandring sammen. Dette kan med fordel gjentas, folkens.

Velkommen til forumet, og takk for sist :thumbup:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...