Gå til innhold

Anbefalte programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Jeg har testet 6 forskjellige strekkodelserere for kameramobiler. Skal skrive en "review" om hver. Først ute er testvinneren. Les mer om den her. Til de av dere som har postet angående nokia barcode reader anbefaler jeg virkelig å teste ut dette programmet i stedet. Det er så uendelig mye bedre enn nokia barcode reader.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EHandysoft ThreadSMS

Dette programmet lar deg lese/skrive/svare SMS via et MSN-GUI.

D.v.s. at smiley's er støttet i SMS på Series60 nå... :thumbup:

I tillegg støtter programmet sending av FlashSMS (rettelse: CoolSMS må innstalleres for denne muligheten)...

Pris: ca. Kr. 90,-

Produktside

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Jo. Øverst oppe er det en link til Ehandysoft (som har utviklet programmet)

8444403[/snapback]

 

Ja det er der det ikke er noen link, eller må man kjøpe ? er det ikke noe demo?

Eller er coolsms demoversjon? Det står ikke at den er til s60 3rd

 

Edit: cool sms fungerer ikke på 3rd

Endret av cosw
Lenke til kommentar
Ja det er der det ikke er noen link, eller må man kjøpe ? er det ikke noe demo?

Eller er coolsms demoversjon? Det står ikke at den er til s60 3rd

 

Edit: cool sms fungerer ikke på 3rd

8444422[/snapback]

Demo/trial-nedlastningslinken har falt ut ja ser jeg...

 

CoolSMS fungerer på 3rd edition, for kjører dette programmet selv på min N73...

Dette kan kjøres alene, eller sammen med ThreadSMS.

 

CoolSMS er prog. for sending av FlashSMS da, og har ingenting med smileys via SMS å gjøre.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Jodix Free iPod Video Converter*

Kort beskrivelse:

Dette er egentlig ikke noe program for Symbian telefoner, men jeg syntes allikevel det er veldig praktisk. Det konverterer .avi filer og andre videofiler til .mp4 filer, som Real Player i telefonen støtter. Det bruker lite CPU, er relativt raskt og komprimerer godt. Selv bruker jeg 256 Kbps video bitrate og 96 eller 128 Kbps lyd. Da blir en normal 45 minutters episode av Lost, etc. ca. 100 Mb

Pris: Gratis

Hjemmeside: http://www.ipod-video-converter.org/

Lenke til kommentar
SoonR er det mest geniale programmet jeg har hatt om hender noen gang!  :D

8413159[/snapback]

SoonR er ikke et (Symbian-)program, men en AJAX-applikasjon. Det med genialt kunne derimot ikke være mer riktig. :)

 

Jeg har testet 6 forskjellige strekkodelserere for kameramobiler. Skal skrive en "review" om hver. Først ute er testvinneren. Les mer om den her.

8437812[/snapback]

:thumbup:

 

Ellers må jeg si jeg ikke helt skjønner hvorfor alle snakker så løst og ufast når første post forklarer veldig enkelt hva slags tråd dette er. Feks er dette ikke en tråd hvor man kan spørre etter anbefalinger, men kun for å anbefale programmer du allerede kjenner til og tror andre brukere ønsker å bli tipset om. Grunnen er enkelt den at tråden blir mer oversiktlig og bedre å bruke enn om man må bla forbi mas om programmer fra andre som leter etter dit og datt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har prøvd 2 stk værprogrammer, både den gratis Mobil Weather og betal programmet Handy Weather. Har avinstallert gratis programmet og kjøpt Handy Weather.

 

Min personlige erfaring var et bedre program med flere steder, Norsk språk og 5 dagers "forecast" som forsvarer kostnaden på US $14.95 (Ca NOK 100.-) pr. år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...