Gå til innhold

Anbefalte programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

noen som vet av et program som gjør det mulig å få passord når man fjerner tastelås?

Webgate Advanced Device Locks lar deg passordbeskytte telefonen/programmer.

Hvorvidt man kan justere dette, slik at den følger tastelåsen, skal jeg ikke begi meg ut på.

Men du kan ihvertfall sette programmet til å låse telefonen etter f.eks. 1 minutt. Eller låse bare valgte programmer.

Endret av DTS
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Er det noen her som vet om et alternativt program til SMS Diary? Slik jeg har forstått det så teller den antall meldinger som er lagret på telefon der og da. Slettes alle meldingene så må man starte helt på nytt, og det er ikke noe særlig mener jeg.

Er det bare en meldingsteller du vil ha. Litt av poenget med SMS Diary er vel at du får dette presentert på en webside, og at du kan lese meldingene?

 

Du kan prøve programmet Thread SMS, men jeg er ikke sikker på at du får dt du er ute etter. Det er andre her på forumet som vet mer om dette prg enn meg. Du finner beskrivelse av prg tidligere i denne tråden.

 

Forøvrig postes ønsker om programmer helst i tråden om: Request etter programmer til S60 3rd ed.

Lenke til kommentar

timer_scr1.giftimer_scr2.gif

 

Programnavn: BestTimer v1.0

Pris: $5.95 med dagens kurs, blir det ca. 30nkr.

Hjemmeside: http://www.smartphoneware.com/timer-for-s6...ion-product.php

 

Dette programmet er perfekt for deg som trenger å holde nedtelling på for eksempel. 5 minuttsrisen, hvitløksbaguettene, gryteretten etc. Samtidig. Med BestTimer, slipper du å bruke kjøkkenklokka for å regne deg frem til når du f-eks skal ta ut pizzaen. :) Alt kan du programmere inn på forhånd, og med et enkelt tastetrykk kan du starte nedtellingen. :)

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet om et alternativt program til SMS Diary? Slik jeg har forstått det så teller den antall meldinger som er lagret på telefon der og da. Slettes alle meldingene så må man starte helt på nytt, og det er ikke noe særlig mener jeg.

Er det bare en meldingsteller du vil ha. Litt av poenget med SMS Diary er vel at du får dette presentert på en webside, og at du kan lese meldingene?

 

Du kan prøve programmet Thread SMS, men jeg er ikke sikker på at du får dt du er ute etter. Det er andre her på forumet som vet mer om dette prg enn meg. Du finner beskrivelse av prg tidligere i denne tråden.

 

Forøvrig postes ønsker om programmer helst i tråden om: Request etter programmer til S60 3rd ed.

 

Jepp bare en sms teller. Har ikke behov for det SMS diary tilbyr. Har forresten lagt inn i request i det andre emnet nå. Takk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hei

 

jeg syns det hadde vært kult å kunne spille f.eks monkey island på telefonen. men når jeg gikk inn på "http://www.scummvm.org/", så var det ca tusen linker å velge mellom... hvor finner jeg riktig og hvis jeg finner den riktige. skal jeg da bare legge over på telefonen min samt monkey island filene?

Jeg har ikke sett at du har fått svar på spørsmålet ditt, ei heller vet jeg om du fant det ut på egenhånd... Men hvis du fortsatt lurer, så vil du finne en link på lista der til ScummVM for "Symbian S60 version 3 binary". :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Programnavn: rotateMe 2.0 Beta 2

Kort beskrivelse: Endrer skjermbilde til landskapsmodus og portrettmodus etterhvert som du vrir på mobilen. Bildet kan vendes 180 grader.

Pris: Du må donere til programmereren for å få siste versjon. Jeg donerte $5.

Hjemmeside: http://bysamir.fr

 

PS: Programmet må signeres hos Symbian Signed. Ny metode er lansert nå, og den fungerer bra.

Endret av AyeGee
Lenke til kommentar

Programnavn: FreiMinMon

Pris: Gratis

Hjemmeside: (tysk): http://www.martin-dehler.de/programme/frei.../freiminmon.htm

 

Hjemmeside oversatt til engelsk:

http://translate.google.com/translate?u=ht...=no&ie=UTF8

 

En enkel applikasjon for å vise sum antall ringeminutter og sum antall sendte sms'er den siste måned. Summene baseres på telefonens egen logg som slettes fortløpende etter 30 dager. Dvs. ingen ytterligere historikk. Finnes kun i tysk språkdrakt.

 

NB! Programmet er skrevet i "programmeringsspråket" Phyton. Dvs. at Phyton må installeres. Begge deler kan lastes ned via hjemmesiden. Pass på å få riktig versjon.

 

post-48897-1206011843_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest medlem-156924

Hei jeg får min nokia n82(in black seff) nå på fredag og gleder meg helt hemningsløst, etter hva jeg har lest om symbian s60 så er det jo genialt, Har aldri hatt nokia før, holdt til sonyericsson - men klart slutt nå!

har drivi og leita rundt på mange sider nå om kule programmer og særlig themes! fant en norsk dude som hadde lagt ut noen linker som virket bra!

 

 

http://www.pizero.net/theme-gallery er en fyr som lager nye hver måned og de ser virkelig fine ut!

 

 

Og btw, er det noen som kan si hvordan man legger inn themes på telefonen? innstalere?

post-156924-1211997885_thumb.jpg

Endret av medlem-156924
Lenke til kommentar
er det noen som kan si hvordan man legger inn themes på telefonen? innstalere?
De kommer som .sis-/.sisx-filer og installeres på samme måte som et program. Vil anbefale deg å lese denne guiden siden det er litt annerledes enn SEs A200-menyer. Generelle programspørsmål skal helst postet i request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)-tråden, sånn at denne tråden holdes fri for annet enn programanbefalinger. :)

 

Er forresten igang med en grundig oppdatering av tråden (får en E51 snart), noe jeg regner med å få gjort ferdig når de siste eksamene er ferdig om noen uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...