=-Evensen-= Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hei, jeg har en lvl 60 priest. Jeg skal ikke joine noen guild med det første og vil dermed kunne ha muligheten til å kunne grinde litt og skaffe meg rank 11. Så spørsmålet mitt lyder da som følger. Holy priest eller shadow priest? Takk for alle svar!
aspyr Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 PvE eller PvP guild? Skal du joine en pve orientert guild må du nok regne med å specce holy / disc. Sliter du med å grinde med holy / disc build da må du nok finne deg noen å grinde sammen med.
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hmtja, det spørs jo litt. På den ene siden er jo +shadowdmg-items lettere å oppdrive enn vanlig +dmg/healing (og man får gjerne +20shadowdmg istedenfor 10-15dmg/healing), men MB får lite av denne bonusen, og MF får 50% pga snare. Og, som ekkel human, har du også bare SW:P som dot. Holy fire og smite får mer ut av +dmg-bonuser, men da har du gjerne en del lavere bonus. I tillegg mister du Blackout, Silence, Mind flay og annet snadder. Personlig ville jeg tatt shadow og litt smått i disc. Silence er fantastisk kraftig om det brukes riktig (AoE-mager som hopper inn i grupper, f.eks.), VE er glimrende om partyet holder seg noenlunde tett sammen, og MF er både mana-effektiv og snarer, noe som er livsfarlig i PvP.
=-Evensen-= Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Psilocybe, kunne du gi meg litt mere hjelp, du ser ut som en proff på dette her, Jeg har nå ikke så bra gear, litt +healing and dmg, men ikke så mye av det. Hva burde jeg sette på disc f.eks. Burde jeg gå helt ned til shadow form for å gjøre mest mulig dmg ut av det? Jeg har veldig lyst på den buffen "Power Infusion", men da kan jeg ikke ha shadow form og. Jeg skjønner hvis du ikke har tid til dette, men hvis du har tid. Så hadde det vært fantastisk. Spørsmålet er da som følger. Kunne du ha lagd en shadow talent specc på http://www.wowhead.com/talent/, hvis du har tid selfølgelig. Og aspyr, Jeg skal IKKE joine noen guild i nærmeste framtid Takk på forhånd for svar!
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Her har du ca. den builden jeg brukte. Hadde Anathema + 30dmg og Soulkeeper + 20 spirit, byttet til sistnevnte når Spirit tap kicket inn. Shadowform er ganske fjong, i og med at +dmg fra gear blir kalkulert før shadowform, svjv. Plukk opp Robe of Winter night og Felcloth gloves, bare der har du +73 shadowdmg. Koster vel ca. 100g. Ta en tur til UD Strat, og plukk opp Crimson felt hat, den har fine +30dmg/healing og 8int/sta/spi.
=-Evensen-= Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Har ikke akkurat så bra gear da. Har EoS, men ingen EoD :S Gearet mitt er nå. Head: Circlet of Prophecy Neck: Gemshard Heart/Drakefire amulet Armor: Mindsurge Robe Bracers:Virtuous Bracers Legs: Padre's Trousers Belt: Whipvine Cord Boots:Boots of the Full Moon Gloves: Virtuous Gloves Ring1: Band of Sulfuras Ring2: Band of Rumination Back: Cloak of the cosmos Trinket1: Royal Seal of Eldre'thalas Trinket2: Eye of the Beast Wand: Mana channeling Wand Weapon: Staff of hale Magefire/Charstone dirk Off hands: Spirit of aquamentas (20 + healing og dmg) Book of the dead, Brightly Glowing stone. Og har 110g, så har ikke råd til respecc og skaffe alt det gearet Skal bare Skaffe meg litt penger på den charen, skal ta en pause fra Priesten og holder på å spille opp en mage, pala og druid. (magen er dama sin) Takk igjen Psilocybe. Du eier!
ahpadt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Vil anbefale shadow jeg også. Har testet disc/holy dmgbuild, men det er nok så dårlig til alt annet enn 3-4 shotting av folk i duel/pvp. Grindebuild Valgte wand-spec fordi det vil være ganske snasent om du slenger opp swp og wander et par prosent. Har selv ikke speccet imp. mind blast, og klarer meg utmerket godt uten. Min build
=-Evensen-= Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 De var jo greie de buildene og. Men vil ha med Mind blast. Hjelper mye når det eneste andre du har å bruke er mind flay! Deilig med dmg til de grader!
Duddelmus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har en Shadow/Disc priest som jeg bruker i PvP... (Siden PvE-roguen min suger i PvP... ^^) Og speccen min er 15-0-36. Det er en rein PvP-spec som har hovedfocus på å pumpe ut så mye dmg som mulig, med improved overlevingsabilities. (imp shield, imp PW:F, osv) Den er ikke veldig PvE-vennlig pga mangel på healingabilities, og threat reduction. http://www.pandahideout.com/talents/talent...Uk5Uj1Ui1Ug5Uf1 Veldig morsom spec...
=-Evensen-= Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Jeg skjønner ikk det ene talent pointet i martyrdom. Hvis du skal ha martyrdom, så burde du fylle den opp :S Og jeg vet ikke om jeg ville ha tatt shadow focus heller :S Men skal se litt mer på flere builds og slikt og finne ut hva jeg skal
ahpadt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg skjønner ikk det ene talent pointet i martyrdom. Hvis du skal ha martyrdom, så burde du fylle den opp :S Og jeg vet ikke om jeg ville ha tatt shadow focus heller :S Men skal se litt mer på flere builds og slikt og finne ut hva jeg skal 6086610[/snapback] Resist på en spell som koster 470 mana (sw:p) suger. 5/5 shadow focus eller ingenting.
=-Evensen-= Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Da ville jeg ha tatt ingenting på den.. Ville ha brukt de 5 pointsa til noe anna, spirit tap kanskje, så man kommer seg fort ut i kamp igjen.
Duddelmus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Det ene pointet i martyrdom blei bare satt der, fordi jeg hadde et poeng til overs... ^^ Shadowfocus er veldig bra å ha i PvP etter som targetene resister mer enn mobsene i PvE. Og Spirittap er meningsløst etter som du må ha killingblow for å få nytte av den... Og det er ikke så ofte man får det i BG... Spes ikke i AV osv... Endret 12. mai 2006 av [VK]Boogieman
ahpadt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Da ville jeg ha tatt ingenting på den.. Ville ha brukt de 5 pointsa til noe anna, spirit tap kanskje, så man kommer seg fort ut i kamp igjen. 6086656[/snapback] Om du skal løpe rundt i healing gear og gjøre skade (som det ser ut som du skal), så vil du ha nok regen uansett. Vann må du ha med uansett.
=-Evensen-= Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 (endret) Har ikke så veldig mye anna valg enn å løpe med det gearet jeg har. Gidder ikke grinde for å skaffe anna, driver med tier 0.5 gearet og håper å få oppgrada alt. vann må jeg ha uansett ja. Men jo fortere jeg kan regaine mana og gå ut igjen, jo bedre. Talents er mest for rank11 (Epic Mount) og grinde for penger. Takk for alle svar! Vil gjerne ha mer feedback! EDIT: Skrive leif! Endret 12. mai 2006 av Fylliken
Duddelmus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Kan ikke du lage deg en build som du kan paste her, så kan vi se på den, og evt komme med kommentarer? så kan vi mekke den ultimate build...
ahpadt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Shadow Noe som dette her.. 6086859[/snapback] Fixed. http://www.wowhead.com/talent/?bxMhRZZEMMtctRt Ville ihvertfall prøvd å få 3/3 i meditation om jeg skulle hatt grindebuild...
=-Evensen-= Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Men jeg vet ikke hvor jeg skal få det siste pointet fra da.. Men smart det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå