FFXIfan_reidi Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 dette kommer ikke til å virke... har fått mailen til dette epassporte greiene, men jeg vedder på at det ikke virker.. skal på ferie på ca 4-6 dager eller noe nå så uansett.. vis det ikke er der når jeg kommer tilbake skal jeg prøve alt jeg kan får å få visa kortet til moren min vis ikke.. goodbye cruel world... men takk for at du gidder dette
FFXIfan_reidi Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 jepp virker ikke .. har sendt 2 mailer først var det mail delayed senere mail failure.. eneste sjangsen nå er visa kort til foreldrene mine og faren min sitt får jeg aldri nå er det bare å overtale mora mi...
[muffin] Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 (endret) jepp virker ikke .. har sendt 2 mailer først var det mail delayed senere mail failure..eneste sjangsen nå er visa kort til foreldrene mine og faren min sitt får jeg aldri nå er det bare å overtale mora mi... 6457930[/snapback] Hva er det du mangler ? Kortnummeret osv. eller får du ikke til å registrere deg på playonline med det kortnummeret du har fått ? Det ser ut som det skal være ganske rett frem å bruke, så hvis du har satt inn nok penger på kontoen skal det vel funke greit. Ellers må du bare snakke med epassporte så finner de sikkert ut av det. EDIT : Ser de har et skjema du kan fylle ut å sende til de (hvis du ikke allerede har prøvd det da..) Epassporte contact form Endret 9. juli 2006 av [muffin]
Klikka Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Endeli non norske spillere... Noen som spiller på Gilgamesh servern eller?
FFXIfan_reidi Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 jepp virker ikke .. har sendt 2 mailer først var det mail delayed senere mail failure..eneste sjangsen nå er visa kort til foreldrene mine og faren min sitt får jeg aldri nå er det bare å overtale mora mi... 6457930[/snapback] Hva er det du mangler ? Kortnummeret osv. eller får du ikke til å registrere deg på playonline med det kortnummeret du har fått ? Det ser ut som det skal være ganske rett frem å bruke, så hvis du har satt inn nok penger på kontoen skal det vel funke greit. Ellers må du bare snakke med epassporte så finner de sikkert ut av det. EDIT : Ser de har et skjema du kan fylle ut å sende til de (hvis du ikke allerede har prøvd det da..) Epassporte contact form 6459091[/snapback] takk har ikke sett dette før jeg fant en email til epassporte på google, men 2 dager etter på stod det failure så den ble ikke mottatt (sendte 2).. så det virket ikke. har nå sendt en mail, håper det virker, men foreldrene mine har lovet at jeg skal få dette spille nå, så jeg får det unasett skal reise bort i morgen da ; ; kommer kanskje tilbake før den siste worldpass koden har gått ut. you know i love you dont you ^^
[muffin] Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Endeli non norske spillere... Noen som spiller på Gilgamesh servern eller? 6459784[/snapback] Vet ikke om så mange på Gilgamesh, men vi er ganske mange på Titan etterhvert. Virker som de fleste nye norske kommer dit.
Klikka Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Har spilt en liten stund på gilgamesh.. ikke lenge da, er lvl 20warrior, 9 thief.. Hakke møtt noen norske på servern, ikke noen spessielt kule heller.
[muffin] Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Har spilt en liten stund på gilgamesh.. ikke lenge da, er lvl 20warrior, 9 thief.. Hakke møtt noen norske på servern, ikke noen spessielt kule heller. 6466759[/snapback] lvl 20 går fort unna da, er et par dager det På Titan er vi mange norske med eget LS og et godt community, vi hjelper hverandre med det meste. Kan skaffe deg worldpass om det som står her ikke funker lenger
Klikka Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Gjerne et worldpass .. men du må først forklare hvordan det funker å sånn...
[muffin] Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Gjerne et worldpass .. men du må først forklare hvordan det funker å sånn... 6467623[/snapback] Worldpass til Titan : 7281420138 Gyldig for inntil 5 ganger, må brukes innen 7 døgn fra nå av. Følg godt med når du lager deg en char, så ser du at du kan skrive inn world pass et sted underveis. Der taster du inn koden og velger Titan (funker kun for Titan, men du må likevel velge det...) Da kommer du inn på Titan serveren med en ny char. Du kan dessverre ikke overføre den char du har fra en annen server, men lvl 20 skal vi klare nokså kjapt Send en /tell til meg (Maelu) når du har kommet deg inn, så skaffer jeg deg linkpearl til de norske LS'et. /welcome
Zetheus Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Spiller på gilgamesh selv, har en 52 BLM, 30 WHM, 15 WAR osv... der. Vi er to norske som spiller fast i en mages only Linkshell. Jeg kjenner til tre andre nordmenn som er innom i ny og ne. Tenker du på å bli mage og vil fortsette på Gilgamesh, kan jeg love deg at du vil trives i linkshellen. Minuset er da selvfølgeling at det er få nordmenn på serveren, hvis det var det som var det viktigeste. Har hørt at Titan har mange nordmenn og et godt community for oss. Har fartstid som warrior, monk og paladin på Shiva og Lakshmi, men der gav jeg meg rett etter lvl 30 grunnet få/ingen nordmenn og dårlige linkshells. -Zetheus-
FFXIfan_reidi Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 yay jeg kommer på serveren så snart jeg har registert ferdig og lastet ned alle updatene some tar litt tid takk for alle worldpass kodene folkens my dreams have come true skal legge dere til når jeg kommer inn på spillet takk mvh reidi
FFXIfan_reidi Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 laster ned optateringen! me so happy hah jeg har sommerfluer i magen wee! tusen takk da
[muffin] Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 laster ned optateringen! me so happy hah jeg har sommerfluer i magen wee!tusen takk da 6480413[/snapback] Hehe, det tar gjerne sin tid det. Send en /tell når du er inne (hvis jeg er på^^), så skaffer jeg linkpearl.
Byakko-kun Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 HEI! Jeg trenger world pass til titan sporenstraks om noen kunne fiksa det =p (instlallerer igjen nå)
Byakko-kun Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 jeg må plutselig kjøpe nytt spill fordi jeg ikke har brukt kontoen på over 3 måneder. Thank you playonline. Glem det worldpasset du
Ravenlord Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Tøv, slutta i 2004 med FFXI, startet opp igjen nå for en mnd siden og der var kontoen min og chararactern min. Er på Asura servern, vi er en del nordmenn der og.
Byakko-kun Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Verken passordene til kontoen eller registreringskodene mine funker lenger, så hva skal jeg gjøre da mon tro? leste om en som hadde kontakta squenix og fått beskjed om at kontoen hans var sletta pga inaktivitet og at han måtte kjøpe nytt spill, så regna med det var det samme med meg. Kommer ihvertfall ikke inn! Men nå har jeg begynt med Wow igjen uansett, så =p Hehe
Ravenlord Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Husk at bruker ID en din må skrives med store bokstaver når du logger inn sånn som "VBEF9999"...
Tailwhip Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hallaw dere.. jeg å en kamerat har gått lei av WoW å kjøpt FF! har merket at på denne titan serveren er det masse norske? er det mulig å få 2 sånne world pass til oss? det hadde vært knall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå