Gå til innhold

Final Fantasy XI (spørsmål)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FF XI har ingen gameing card såvidt jeg er bekjent. Det Dere snakker om er ett visakort med FF XI-logo på. Og ja, man kan ha et ekte Visakort som 16-åring, saken er den at en av foreldrene eller lignende står som ansvarlige siden man da ikke selv er myndig. Jeg kan skaffe worldpass til Titan for de som ønsker det. Men gidder ikke skaffe før Dere har bruk for det da det bare varer 1 uke IRL time og kan brukes av 5 personer husker jeg ikke helt feil.

 

Jeg betaler i snitt litt over 90 NOK for en main character og 2 muler på samme konto. Betaler man feil er det null stress å kontakte dem og få det fikset. Jeg har kontaktet support der noen ganger via webchat (veldig likt MSN), og de ordner opp for seg.

Lenke til kommentar
Er over ett år siden jeg slutta å spille uansett  :roll:

6315766[/snapback]

 

 

Okey. om du hadde brukt mye tid på den kontoen ville jeg prøvd å få den tilbake. Hvis ikke ville jeg bare kjøpt nytt spill da det er billigere enn å åpne en allerede etablert konto.

6315814[/snapback]

 

Ok :) Ser de selger det for 120 kr på play.com. Er forresten "Final Fantasy XI: Treasures Of Aht Urhgan" verdt å ha med fra starten av?

6315831[/snapback]

 

De hør følgende på cdon.com:

 

Final Fantasy XI Online Exclusive (DVD-ROM)

 

Den på Play er på CD-ROM. Dog er de ofte utsolgt på cdon.com siden det er så billig (89 spenn). Ny konto/spill gir 1 mnd. gratis og 2. mnd. halv pris. Deretter full pris.

 

ToAU er i all hovedsak laget til de som har kommet veldig langt i spillet. Men for all del, har du penger til å kjøpe det så kjøp det.

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar
jeg var avhengig av spillet spilte det nesten 2år 24/7

men jeg tror square gjore noen feil for jeg betale 300-600kr i måneden...

du skal jo egentlig bare betale 9$ (+1$for en character)

så jeg ble tvunget av foreldrene (som har visa kortet som betaler for spillet)

å slutte... det eneste jeg tenker på nå, hver dag er FFXI...

det har gått ett år siden jeg har spilt det nå tror jeg fremdeles hver ting jeg ser og hører minner meg om spillet...

 

men så kom det en god nyhet, en kompis sa at han hadde sett på en side at du kunne kjøpe et "game card" (sånn som på wow) og betale på den måten.

jeg har ikke enda funnet noe sånt, men jeg skal prøve å ringe til en butikk (ebgames) og spør om noe sånt går an.

 

hvis noen vet om dette går an eller noe lignenes så jeg ikke trenger ett visa kort vær så snill å skriv en tilbake melding eller send til emailen min: [email protected]

i beg off you!

6316764[/snapback]

 

Er vel 12,95$ per konto inkl 1 char. + 1$ for hver char. etter det.

 

Hehe, ja, treffer man de rette folka og havner sammen med gode spillere skal jeg love deg man lett lar seg rive med i de lange nattetimene. Har man ikke jobb eller skole kan det virkelig bli ille :no: Hvilke server spilte du på da? Guild? Hvilke HNMs har du drept? :D

Lenke til kommentar

jeg er 15 fyller 16 i august

jeg gikk da på skole når jeg spilte spillet det var litt ille jeg var oppe helle nettene fikk nesten ingen søvn, men når jeg spilte var jeg ikke trøtt for en eller annen grunn, men når jeg gikk vekk fra spille var jeg dau trøtt!

jeg skulket skolen og alt bare for å spille :)

la meg bare si det sånn, det var de beste dagene i mitt liv! :cool:

jeg skal snakke med foreldrene mine i dag og spør om disse greiene.

ps: jeg har et minibbank kort visa electron jeg kan jo seff ha penger på det men jeg kan ikke bruke det på internett for det står ikke den koden som det står på de visa kortene så du trenger.

men jeg vil bare si tusen takk for hjelpen til alle de som hjalp meg :p

 

2ps: hvor mange folk er det ca på titan ?

kanskje jeg blir med på den serveren :)

Lenke til kommentar

Hehe, okey. Men hvilken server var du på, hvilken guild og hvilke HNMs tok du? Har du spilt nesten "24/7" i 2 år burde du ha kommet bra langt...

 

Som jeg skrev før her:

 

Meste jeg har sett online på Titan samtidig er litt over 5000. Det minste, når serveren ikke nettopp har vært nede, er rundt 1800. I snitt ligger det på litt over 3000 etter det jeg har fått inntrykk av. Og det er mer enn nok spør du meg. Enda spillet er veldig stort. De jeg kjenner, som selv som regel tar initiativ, har aldri store problemer med å skaffe seg et helt lag/party.

 

I tillegg har vi ett linkshell hvor det kun er nordmenn. Det ble vel etablert for rundt 2-3 år siden (før jeg begynte) så har en del spillere. Dog ikke alle like aktive, men det er da noen. Grunnen til dette er at alle som har spilt noen år av oss her i Norge driver nesten bare med end game, og det linkshellet er mest sosialt og slikt. Men det er mange som enda ikke er 75 og driver med end game som sagt.

Lenke til kommentar
hvor finner du dette msn lignenes greiene så du snakker om det du kan kontakte FFXI? kanskje jeg kan få tilbake pengene mine... jeg har jo brukt 5000kr eller noe sånt for jeg måtte jo betale ca 400kr i måneden.

6319317[/snapback]

 

Gå inn på: https://secure.playonline.com/supporteu/index.html

 

Scroll ned til du ser det står "Web Chat"

 

Klikk på: "To open a chat window, click here"

Lenke til kommentar

jeg hadde alle jobbene tok noen HNM's men det er lenge siden så jeg husker ikke

jeg hadde 7 forskjellige guilder :p 5 av dem var bare for fun lissom bare chatte guilder de andre var pro guilder så jeg fikk hjelp av og gikk å fikk fenrir, summuning thingys.

hadde 67cooking craft 46woodworking, alle craftene uten om alchemy

senere fant jeg ut at vis jeg ville tjene peng så skulle jeg begynne med goldsmithing, smithing...

men som sakt det var lenge siden så jeg husker ikke så mye, drukke meg dridings så mange ganger, å festet vilt så dette hjelper ikke alt så mye på hukomelsen^^

Lenke til kommentar

Zool hvordan er Titan serveren? Mange norske / europeiske? Vanskelig å finne gruppe som low-level? Sier gjerne jatakk til Worldpass om dette er en ok server dersom jeg starter opp :) . Blir i såfall i August engang, som nevnt tidligere.

Endret av Icywiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...