Gå til innhold

Final Fantasy XI (spørsmål)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har kjøpt dn siste expansionen mn fant ut at jeg må kjøpe FFXI + de 2 første expansionene får jeg må ha ny key code har allerede 2x FFXI med de 2 første expene hehe^^

så må jeg vente til i verste fall torsdag også vente 3-4 dager til så kan jeg endelig begynne å spille, sykt mye stress bare for å begynne å spille da heh :p

everything i do for you Final Fantasy XI :D

Lenke til kommentar

done deal :p

er ikke helt sikker på om jeg kan spille idag jeg kjøpr FFXI + de 2 første expansionene i dag, også tror jeg at jeg slipper å gå i banken for å overføre pengene. så må jeg vente på at pengene kommer inn på kontoen å...

men så kan jeg endelig spille :p ny konto så alle de gamle jobbene mine forsvinner, men jeg skal prøve med puppetmaster/rng :p

Lenke til kommentar

jeg begynner å tro at det korte ikke virker (https://www.epassporte.com/secure/finalfantasy.cgi)

når du registerer deg på FFXI så spør de etter cvm coden som ikke står på det virtuelle kortet også spør de etter expire date som heller ikke står, men jeg skal spør på den online chat service playonline har, men tror ikke de vet svaret på det, sist gang spørte jeg om du måtte være 18 for å bruke det, det viste de ikke...

etter alt dette strevet kommer jeg til å flippe ut vis jeg ikke for det til nå, har brukt ca 600kr på å kjøpe spillene å...

noen som har noen andre metoder jeg kan bruke uten om visa kort? (som jeg ikke trenger å være 18 for...)

now i'll go cut myself...

Endret av FFXIfan_reidi
Lenke til kommentar
jeg begynner å tro at det korte ikke virker (https://www.epassporte.com/secure/finalfantasy.cgi)

når du registerer deg på FFXI så spør de etter cvm coden som ikke står på det virtuelle kortet også spør de etter expire date som heller ikke står, men jeg skal spør på den online chat service playonline har, men tror ikke de vet svaret på det, sist gang spørte jeg om du måtte være 18 for å bruke det, det viste de ikke...

etter alt dette strevet kommer jeg til å flippe ut vis jeg ikke for det til nå, har brukt ca 600kr på å kjøpe spillene å...

noen som har noen andre metoder jeg kan bruke uten om visa kort? (som jeg ikke trenger å være 18 for...)

now i'll go cut myself...

6343236[/snapback]

 

Du må lese gutt (tok meg 3 min. å finne dette):

 

Where can I find my Virtual Visa CVV2?

 

Log into your ePassporte account and read, in the Message Center, the message named "Welcome to ePassporte" (this is the first message that you received after purchasing your account). All information including your Virtual Visa number, CVV2, and expiry date can be found in this message. The "Welcome message" is marked as permanent (will not be deleted by the system) so you can always refer back to it.

Lenke til kommentar

omg jeg vet ikke om jeg når den tidsfristen på 7 dager (worldpass) vi må vist gå til banken... må vente helt til torsdag for da er det langdag.. så tar det ca 3 dager før pengene kommer på kontoen... så da kommer de på lørdag,søndag eller mandag så vet ikke om jeg når det.. er det mulighet for at jeg kan få en ny worldpass kode på lørdag eller noe? please

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...