Gå til innhold

Final Fantasy XI (spørsmål)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er over ett år siden jeg slutta å spille uansett  :roll:

6315766[/snapback]

 

 

Okey. om du hadde brukt mye tid på den kontoen ville jeg prøvd å få den tilbake. Hvis ikke ville jeg bare kjøpt nytt spill da det er billigere enn å åpne en allerede etablert konto.

6315814[/snapback]

 

Ok :) Ser de selger det for 120 kr på play.com. Er forresten "Final Fantasy XI: Treasures Of Aht Urhgan" verdt å ha med fra starten av?

Lenke til kommentar

ToAU er nok mest for spillere på lvl 55 og oppover exp messig, men du får med 3 nye jobber, Puppetmaster, Blue mage og Corsair som jeg mener du kan åpne på lvl 30 etter quests.

 

Noe av det morsomste som er kommet er besiege synes jeg, der forsvarer du byen mot angripere. Er som regel fullstendig kaos og enormt mye lag men gøy allikevel.

Har blitt kastet ut et par ganger uten å kunne fullføre men det skjer nok alle innimellom :)

Lenke til kommentar

jeg var avhengig av spillet spilte det nesten 2år 24/7

men jeg tror square gjore noen feil for jeg betale 300-600kr i måneden...

du skal jo egentlig bare betale 9$ (+1$for en character)

så jeg ble tvunget av foreldrene (som har visa kortet som betaler for spillet)

å slutte... det eneste jeg tenker på nå, hver dag er FFXI...

det har gått ett år siden jeg har spilt det nå tror jeg fremdeles hver ting jeg ser og hører minner meg om spillet...

 

men så kom det en god nyhet, en kompis sa at han hadde sett på en side at du kunne kjøpe et "game card" (sånn som på wow) og betale på den måten.

jeg har ikke enda funnet noe sånt, men jeg skal prøve å ringe til en butikk (ebgames) og spør om noe sånt går an.

 

hvis noen vet om dette går an eller noe lignenes så jeg ikke trenger ett visa kort vær så snill å skriv en tilbake melding eller send til emailen min: [email protected]

i beg off you!

Lenke til kommentar
ToAU er nok mest for spillere på lvl 55 og oppover exp messig, men du får med 3 nye jobber, Puppetmaster, Blue mage og Corsair som jeg mener du kan åpne på lvl 30 etter quests.

 

Noe av det morsomste som er kommet er besiege synes jeg, der forsvarer du byen mot angripere. Er som regel fullstendig kaos og enormt mye lag men gøy allikevel.

Har blitt kastet ut et par ganger uten å kunne fullføre men det skjer nok alle innimellom :)

6316052[/snapback]

 

forsvare byen mot angripere, tøft!! hørest bare så bra ut at jeg holder på å grine for jeg kan ikke spille ;( :cry:

Lenke til kommentar

Jeg har så og si bestemt meg for å begynne å spille igjen. Blir nok ikke før etter sommeren men :) . Var det noen som hadde noen servere å anbefale / hadde worldpass?

 

Og, noen som har lyst å bli med å starte ny character i August en gang og levle sammen? :!:

Lenke til kommentar
Jeg har så og si bestemt meg for å begynne å spille igjen. Blir nok ikke før etter sommeren men :) . Var det noen som hadde noen servere å anbefale / hadde worldpass?

 

Og, noen som har lyst å bli med å starte ny character i August en gang og levle sammen?  :!:

6317010[/snapback]

du jeg blir med jeg, vis jeg finner dette game card også er det en sjanse for at foreldrene mine kommer med visa kortet sitt :p

jeg hadde en lvl64 whm og en haug med andre characters jeg hadde alle jobbene, men jeg husker ikke levlene på alle sammen whm var den høyeste :)

jeg skal lage en ny konto med nye characters, tror jeg skal prøve en av de 3 nye jobbene ^^

men vis jeg begynner igjen så blir det snart i løpet av ihvertfall 1 måned :DDD

kan jeg få emailen din så kan jeg kontakte deg når jeg begynner :p

Lenke til kommentar
lol jeg kommer til å være oppe hele natten nå^^ kan ikke vente til å si dette til foreldrene mine å begynne å spille igjen! :p

6317317[/snapback]

 

Hvor gammel er du forresten? Er det ikke mye enklere/billigere å bare skaffe seg et VISA-kort selv?

6317337[/snapback]

sorry jeg er for liten for visa kort du må være 18 for det...

Lenke til kommentar

Fikk selv VISA-kort når jeg var 15-16 år. Alt du trenger er en underskrift fra foreldrene dine som gir deg fullmakt til de fleste bank-tjenester. Gå og spør i banken om ferdig-utfylt skjema og overtal foreldrene dine. ;)

Endret av Icywiz
Lenke til kommentar

Du kan da ikke ha visa når du er 14-15 det kalles visa electron, og i følge hva jeg har hørt så kan ikke dette brukes rundt på nett som et kredittkort.

Har et slikt selv, og det funker ikke som et kredittkort.

 

Edit: Kredittkortet er værtfall ikke registrert på deg da.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Du kan da ikke ha visa når du er 14-15 det kalles visa electron, og i følge hva jeg har hørt så kan ikke dette brukes rundt på nett som et kredittkort.

Har et slikt selv, og det funker ikke som et kredittkort.

 

Edit: Kredittkortet er værtfall ikke registrert på deg da.

6317456[/snapback]

 

Kan hende jeg var 16, husker ikke. Men er 100% sikker på at det var ekte visa, og at det stod i mitt navn.

Lenke til kommentar
Du kan da ikke ha visa når du er 14-15 det kalles visa electron, og i følge hva jeg har hørt så kan ikke dette brukes rundt på nett som et kredittkort.

Har et slikt selv, og det funker ikke som et kredittkort.

 

Edit: Kredittkortet er værtfall ikke registrert på deg da.

6317456[/snapback]

 

Kan hende jeg var 16, husker ikke. Men er 100% sikker på at det var ekte visa, og at det stod i mitt navn.

6317460[/snapback]

 

 

Jeg vet ikke, har selv prøvd å bruke mitt visa electron som kredittkort og det funker ikke, har også hørt at det ikke er mulig å ha et kredittkort før man fyller 18 og har jobb eller noe slikt.

Skulle ønske noen andre som viste litt mer kunne svart på dette :/

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig å få visa kort uten kreditt så vidt jeg vet.

Ta kontakt med banken din og spør!

 

Burde ikke være noe problem for de under 18 år da det ikke er mulig å bruke kortet uten penger på konto.

 

Du må da ha en konto som du setter inn penger på og deretter betaler med visa kortet.

 

Er det ikke dekning på konto blir ikke betalingen godkjent.

 

Da kan jo foreldrene deres ha styringen :)

 

De betaler en viss sum til kontoen som tilhører visakortet eller dere setter inn penger selv :p

And that's it. :thumbup:

 

Se f.eks her : http://www.nordea.no/sitemod/default/index.aspx?pid=400624

Endret av Biamor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...