Straffa Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Nå er demoen ute. Har spilt litt og jeg synes det er overaskende bra. Dette skal jeg nok ha Demo Slenger med et bilde jeg tok
Neppe Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Faan, jeg skal hjem å laste ned det der så fort jeg har tid. OMGOGOMG. Har lest mye om spillet, fulgt med utviklingen. Store forhåpninger
Straffa Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 (endret) Faan, jeg skal hjem å laste ned det der så fort jeg har tid. OMGOGOMG. Har lest mye om spillet, fulgt med utviklingen. Store forhåpninger 6081354[/snapback] Det er noe krøll med de som ikke kjører engelsk tastatur. Så hvis du ikke ser noe meny tekst i demoen, så må du inn i mappa/opitons settings redigerer language norwegian til english. Kommer sikkert en patch som fikser det. Endret 11. mai 2006 av avanore
Neppe Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Faan, jeg skal hjem å laste ned det der så fort jeg har tid. OMGOGOMG. Har lest mye om spillet, fulgt med utviklingen. Store forhåpninger 6081354[/snapback] Det er noe krøll med de som ikke kjører engelsk tastatur. Så hvis du ikke ser noe meny tekst i demoen, så må du inn i mappa/opitons settings redigerer language norwegian til english. Kommer sikkert en patch som fikser det. 6081675[/snapback] Har jo hurtigtast på oppgavelinjen for å skifte til engelsk jo
TwiiK Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Æsj, fulgt dette en stund og gledet meg litt til det, men hadde hele tiden bange anelser basert på det jeg fikk se i trailere. Virker ikke som noe av det jeg ikke likte er fikset og spillet ble kjedelig etter bare 10 minutter på grunn av dette. Førsteinntrykket blir liksom ruinert når man blir møtt av en playermodel som nesten ikke ser menneskelig ut i hele tatt. Jeg har drevet med 3d studio i 1mnd og tar ikke meg lange tiden å lage noe som er mer anatomisk korrekt enn det der. De grusomme animasjonene, den langsomme "feelen" og følelsen av low gravity når monster dør er fortsatt i spillet og det ødelegger faktisk hele opplevelsen. Animasjonene er virkelig fæle. Ser ut som de har spart inn på motion capture og laget animasjonene fra scratch selv. Grafikken er genial, har ikke spilt et så pent og lettdrevet spill siden Warcraft 3, men det er nesten litt slitsomt å spille et spill som føles som det ikke henger helt sammen. Må legge dette i samme kategori som Sacred. Begge spillene har så mye som er rett og slett genialt, men også så mye som er rett og slett banalt. -TwiiK
Phoenixs Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg kan ikke følge deg på argumentene dine. For det første finnes det noe som heter "art style". Det er ikke sikkert at folkene bak spillet vil at menneskene skal se anatomisk korrekt ut. Men det gjør det ikke feil. Du burde da vite det siden du bruker 3dsm Pluss at figurene i spillet er nokså anatomisk korrekte. Det eneste "skavanken" de har er at de er nokså brede. Animasjonene er gode. Veldig gode håndlagde animasjoner. Motion capture er noe dritt. Det kreves ikke noe skills for motion capture. Bare et bar ping pong baller og et menneske. Håndlagde animasjoner gir et spill et fint og personlig preg. Du får følelsen at noen virkelig har lagt litt arbeid i spillet og de som animerer kan gi spillet litt personlig "touch". Så lenge de har kvalitet selvsagt. Motion capture blir så sterilt og "korrekt".
applet Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Demoen hadde jeg installert i ti minutter på min maskin og så føyk den rett ut. Buggy grafikk, slitsomme stemmer, lite interessant story (selv for en demo) og kun oppgulp av samme gamle slitne sjangeren. *sukk* det så lovende ut. Var heller ikke spesielt imponert over grafikken. Men jeg skal ikke ta gleden fra noen jeg, er godt mulig du kommer til å like det...
Licht Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg likte det svært godt. Grafikken var pen og særdeles behagelig å hvile øynene på, skill-systemet virket gjennomtenkt og hadde gode muligheter for variasjon og kampsystemet var enkelt og tilfredsstillende. Egentlig har jeg savnet en blankpolert utgave av Diablo/Sacred, og det får jeg her. Det at den er lagt til vår verden (riktignok med en del kreative friheter) er litt mer interessant enn de endeløse fantasiverdenene jeg ellers har sett. Hvis jeg vil ha dype spill, er ikke Hack 'n Slash-sjangeren det første jeg tenker på, og derfor nyter jeg heller dette som det er ment å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå