Gå til innhold

Sover du naken?

Isbilen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei, jeg fryser som en helt når jeg sover. Bukse, t-skjorte og sokker.

6079048[/snapback]

Jeg sover vaneligvis naken, men noen ganger på vinteren frøs jeg på beina, så jeg sov naken med sokker :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For i militæret har de ikke dyner  :)

6079174[/snapback]

Spørs jo hvor man er stasjonert da. Er vel ikke hensiktsmessig, ei heller lov tror jeg, å drasse med en dyne ut i skauen på øvelser. Eller?

Skrevet
For i militæret har de ikke dyner  :)

6079174[/snapback]

Spørs jo hvor man er stasjonert da. Er vel ikke hensiktsmessig, ei heller lov tror jeg, å drasse med en dyne ut i skauen på øvelser. Eller?

6079245[/snapback]

Nei, i skauen går det nok mest i sovepose.

Skrevet

Blir vel boxern, av forsjellige grunner:

*Foreldre som kikker innom for å si "dra deg opp av senga daaa"

eller "skal du ikke på skolen eller?" da jeg har fri :p

*Har som vane å sove uten

*ligger ofte oppå senga og ser på film.. greit å ikke ha ligget der og tissen kanskje har gnikket og vrengt seg på dyna da..

Skrevet
Foreldre som kikker innom for å si "dra deg opp av senga daaa"

eller "skal du ikke på skolen eller?" da jeg har fri :p

6079560[/snapback]

Samme her, ellers skulle jeg gjerne sovet naken, det er så digg det :love:

Skrevet

Når jeg flytter for meg selv eller sammen med bare dama mi, da skal jeg begynne å sove naken.

Det er de "foreldre-som-river-bort-dyna" men også "rare-bevegelser-i-søvne-som-flytter-på-dyna-og-fjerner-dekket-til-kjønnsorganer", skulle en av foreldrene eller broren tilfeldigvis gå innom mens jeg ligger litt halvdekket til hadde det vært flaut.

Skrevet (endret)
hadde det vært flaut.

6079624[/snapback]

Kan se det for meg ja.

Har de større enn deg?

Endret av Dell_9200
Skrevet

Jeg sover i boxeren. Nesten hver dag må mine foreldre vekke meg siden jeg ikke klarer komme meg opp selv, og da vil jeg ikke at langemann skal henge utenfor sengekanten.

Skrevet

Jeg sover så godt som alltid med boxer, av den enke grunn at min mor er min personlige vekkerklokke. Jeg orker rett og slett ikke tanken på at min dyne skal ligge utenfor sengen min. Ikke det at jeg er flau over utstyret, men you know.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...